Vážení zákazníci, rádi bychom vás informovali, že zaznamenáváme náhlý nárůst přepravních objednávek, což se v současné době může projevit prodloužením dodací lhůty zásilek.

Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

Kleber Transalp 2+

Rozměry
Šířka
205
Profil
75
Průměr
R16
113R
C

Zimní plášť pro vozy nižší střední třídy. Dobré záběrové vlastnosti na sněhu a vysoká odolnost vůči aquaplaningu. Bezpečnost a spolehlivost, pneumatika pro dodávky pro zimu od začátku do konce. Cestujte...
Více informací

Zimní
Transalp 2+

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Zimní

Zimní plášť pro vozy nižší střední třídy. Dobré záběrové vlastnosti na sněhu a vysoká odolnost vůči aquaplaningu. Bezpečnost a spolehlivost, pneumatika pro dodávky pro zimu od začátku do konce. Cestujte v naprosté bezpečnosti bez ohledu na zimní počasí. Skloněné a vystupující bloky dezénu pro efekt pásového vozidla. Vysoká hustota drážek pro lepší přilnavost na sněhu. Široké drážky pro lepší odvodnění vody a bláta. Spolehněte se na spolehlivou a odolnou pneumatiku Kleber Transalp 2, 4mm podvrstva pro ochranu proti nárazům, masivní ramena a bloky pro vynikající kontakt s povrchem. Kleber Transalp 2 je pneumatika určená pro dodávky pro zimní podmínky. Pneumatika Kleber Transalp 2 má také vynikající výkon na mokrých silnicích a je velmi odolná proti opotřebení. Nový design boků pneumatiky také přináší zvýšenou odolnost proti poškození ze strany obrubníků a dalších překážek. Kleber Transalp 2 je konstruována tak, aby měla co nejnižší hladinu hluku při jízdě, což zvyšuje komfort a snižuje únavu řidiče při dlouhých cestách. Představuje skvělou volbu pro řidiče dodávek, kteří potřebují spolehlivou a bezpečnou pneumatiku pro zimní podmínky.

Kleber začala výrobu v roce 1911 v továrně BF Goodrich ve Francouzkém Colombes. V roce 1951 společnost Kleber představila první bezdušovou pneumatiku jejíž odolnost proti penetraci sklidila velice kladný ohlas. Roku 1950 pokořil Maurice Herzog, zaměstnanec Kleberu, vrchol Himalájské Anapurny. Dnes patří Kleber pod koncern Michelin a jejich výrobky tak čerpají při vývoji z technologického zázemí pneumatikářského gigantu při zachování skvělého poměru cena/výkon. 1981 znamenal úspěch pro Michel Mouton, pilotující bestiální speciál rally skupiny B Audi S1 v San Remo Rally a obouvající pneumatiky Kleber. V roce 1951 zaznamenal Kleber světoví úspěch s první bezdušovou pneumatikou, která byla představena na Motor Show a odolonost proti propíchnutí ohromila i tehdejšího prezidenta Francie René Cotyho, který se výstavy zůčastnil. Kleber dodnes vede v oblasti této technologie a vývoje. Francouzské pneumatiky Kleber již přes 100 let vyrábějí kvalitní, trvanlivé a odolné obutí pro osobní, nákladní i traktorová vozidla. V roce 1947 přišel Kleber se zimní pneumatikou se znakem ledního medvěda.

Nový EU štítek

EU
Kleber
205/75 R16 113R
B
C
71 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Nahoru