Vážení zákazníci, rádi bychom vás informovali, že zaznamenáváme náhlý nárůst přepravních objednávek, což se v současné době může projevit prodloužením dodací lhůty zásilek.

Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Zesílená

Pirelli Winter SottoZero III

  • Přejít na testy pneumatiky
Rozměry
Šířka
275
Profil
35
Průměr
R21
103V
FR

Pirelli Winter SottoZero III je inovativní zimní pneumatika pro sportovní automobily a vozy střední a vyšší třídy. Nabízí vynikající jízdní bezpečnost při silničních podmínkách během zimního období. Pirelli vyrábí pneu,...
Více informací

Zimní -52%
Winter SottoZero III

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Zimní -52%

Pirelli Winter SottoZero III je inovativní zimní pneumatika pro sportovní automobily a vozy střední a vyšší třídy. Nabízí vynikající jízdní bezpečnost při silničních podmínkách během zimního období. Pirelli vyrábí pneu, které jsou určeny pro různé typy automobilů: lehká nákladní vozidla, motocykly, kamiony, autobusy, zemědělské a stavební stroje.

Pirelli je pátým světovým největším výrobcem pneumatik. Pro pneumatiku Pirelli Winter Sottozero 3 je charakteristický nízký valivý odpor, poskytuje nízkou hlučnost a zvyšuje pohodlí v kabině. Soustřeďuje se také na výrobu pneu pro luxusní automobily, pro něž je potřeba vysoký výkon a kvalita. Pneumatika Winter SOTTOZERO™ Serie II je určena všem náročným řidičům a zajišťuje vynikající výkon na suché vozovce, za mokra i na sněhu. Vnitřní oblast účinně vytlačuje vodu, zatímco vnějšší oblast s pevnějšími a rozloženějšími bloky zajišťuje vysoký stupeň přilnavosti na sněhu. Asymetrický dezén běhounu je rozdělen do dvou odlišných částí. Ve srovnání s letní pneumatikou zvládá akvaplaning při teplotě pod 7°C mnohem účinněji.

Nový EU štítek

EU
Pirelli
275/35 R21 103V
B
C
73 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Nahoru