Vážení zákazníci, rádi bychom vás informovali, že zaznamenáváme náhlý nárůst přepravních objednávek, což se v současné době může projevit prodloužením dodací lhůty zásilek.

Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Prémiová kvalita

Hankook W462 Winter i*cept RS3

  • Přejít na testy pneumatiky
Rozměry
Šířka
185
Profil
70
Průměr
R14
88T

Bezpečně přes zimu díky technologii i*cept. W462 Winter i*cept RS3 je pneumatika navržená tak, aby poskytovala bezpečnost pro každodenní použití v zimě. Vynikající ovladatelnost pneumatik Hankook W462 Winter i*cept RS3...
Více informací

Zimní -33%
W462 Winter i*cept RS3

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Zimní -33%

Bezpečně přes zimu díky technologii i*cept. W462 Winter i*cept RS3 je pneumatika navržená tak, aby poskytovala bezpečnost pro každodenní použití v zimě. Vynikající ovladatelnost pneumatik Hankook W462 Winter i*cept RS3 na sněhu - Zlepšená trakce na zledovatělých a silně zasněžených silnicích díky 3D zimním lamelám a mikrohranám. Pneumatika Hankook W462 Winter i*cept RS3 - novinka pro zimní sezonu 2022/2023 - Hankook Tire uvádí na trh Winter i*cept RS3 pro bezpečnou jízdu v zimě. Vyvážená ovladatelnost na mokré vozovce - Nový dezén ve tvaru písmene W se šikmými bloky základny běhounu zajišťuje lepší kontrolu nad řízením za deště. Nejdůležitější vlastnosti a charakteristiky pneumatik Hankook W462 Winter i*cept RS3: M+S 3PMSF - Bezpečné brzdění a trakční výkon na sněhu a ledu - Spolehlivý výkon na mokrých vozovkách díky běhounu s ochranou proti vzniku aquaplaningu - Zvýšený kilometrový nájezd pro delší používání.. Jistý záběr na ledu - Díky optimalizované tuhosti bloků pneumatiky Hankook W462 Winter i*cept RS3 a lepší trakci na ledu máte větší jistotu při jízdě na zledovatělých silnicích. Vynikající ochrana proti aquaplaningu - Zářez pro odvod vody a drážka pro odvod vody a břečky snižují riziko aquaplaningu a zvyšují výkonnost pneumatik Hankook W462 Winter i*cept RS3 na mokrých silnicích. Lepší brzdný výkon na mokré vozovce - Nová směs pryže pneumatik Hankook W462 Winter i*cept RS3 umožňuje bezpečnější brzdění na mokré vozovce. Vyšší kilometrový výkon - Díky optimalizované směsi pryže se snižuje opotřebení a nový dezén zajišťuje lepší kontakt s vozovkou. Pneumatiky Hankook W462 Winter i*cept RS3 nabízí skvělou ovladatelnost na zasněženém, mokrém i suchém povrchu. Nový Winter i*cept RS3 byl vyvinut jako vylepšená verze svého předchozího modelu Winter i*cept RS2, který získal hodnocení „Velmi doporučeno“ a „Nejlepší cena-výkon“ v testu zimních pneumatik provedeném německým motoristickým časopisem Auto Zeitung v roce 2020. Pneumatika Hankook W462 Winter i*cept RS3 rychle odvádí vodu pomocí dvou drenážních drážek, kterými jsou tenká drážka ve tvaru vodní trubky a široká drážka ve tvaru V a tím snižuje snižuje riziko aquaplaningu. Bezpečné brzdění na sněhu - 3D zimní lamely pneumatik Hankook W462 Winter i*cept RS3 zkracují brzdnou dráhu, takže jízda na sněhu je bezpečnější.

Spotřeba paliva závisí na valivém odporu pneumatik, samotném vozidle, jízdních podmínkách a stylu jízdy. Naměřený valivý odpor (součinitel valivého odporu) pneumatiky je rozdělen do tříd A až E (se starým označením až do třídy G).
Vybavení vozidla pneumatikami třídy A po celém obvodu může vést ke snížení spotřeby paliva až o 7,5 %* ve srovnání se stejným vozidlem s pneumatikami třídy E po celém obvodu. U užitkových vozidel může být snížení ještě vyšší.

Pro přilnavost za mokra se tzv. koeficient přilnavosti za mokra vypočítává z brzdné dráhy nebo maximální hodnoty tření mezi pneumatikou a povrchem vozovky ve srovnání s referenční pneumatikou a zařazuje se do tříd "A" (nejkratší brzdná dráha) až "E" (nejdelší brzdná dráha). (se starým označením až do třídy G)
Upozorňujeme, že bezpečnost silničního provozu je do značné míry závislá na individuálním stylu jízdy. Vždy je třeba dodržovat brzdnou dráhu. Pro zlepšení přilnavosti na mokré vozovce je třeba pravidelně kontrolovat tlak v pneumatikách.

Hodnota vnějšího hluku odvalování se udává v decibelech. Dále je uvedena klasifikace A, B nebo C, přičemž "A" představuje nejnižší a "C" nejvyšší valivý hluk. (u starého označení tříd 1, 2 a 3 představuje "1" nejnižší a "3" nejvyšší hluk odvalování.
Hlučnost pneumatiky má vliv na celkovou hlučnost vozidla a ovlivňuje nejen jízdní komfort, ale také hlučnost životního prostředí.

Společnost Hankook Tire zahájila produkci již v roce 1941 a časem se dostaly na pozici největšího výrobce na tomto asijském poloostrově. Korejské pneumatiky Hankook patří do střední cenové kategorie avšak pyšní se svou kvalitou. Hankook nabízí kvalitní pneumatiky se silným brzdným výkonem, hladkou manipulací, vysokou bezpečností a dokonalým jízdním komfortem. Firma Hankook byla založena v roce 1941 jako první manufaktura pneumatik v Koreji. Nyní má výzkumná a vývojová centra v Koreji, USA, Německu, Číně a Japonsku. Korejský výrobce Hankook je nyní desátým největším světovým výrobcem pneumatik. Pneumatiky Hankook vynikají především vysokými a vyváženými užitnými parametry danými soustavnou aplikací nejmodernějších poznatků z vlastní výzkumné a vývojové základny. V roce 1979 byla postavena „Daejeon Plant“, světově největší továrna na výrobu pneumatik. Cílem Hankook je poskytnout bezpečný, příjemný a pohodlný jízdní zážitek. Výrobky jsou ekologicky šetrné a zabezpečují maximální zážitek z jízdy. Hankook Tire je jeden z největších a nejrychleji rostoucích výrobců pneumatik pro osobní automobily, lehké nákladní vozy, 4x4 a SUV, nákladní automobily a autobusy. Do roku 2003 spadá pod vedení koncernu Michelin, s kterého pomocí se prosadili svou kvalitou i na světovém trhu. Firma se dále rozšiřovala do světa a v roce 2003 vytvořila strategickou alianci s firmou Michelin. U nákladních pneumatik uživatelé oceňují zejména vysoké kilometrové výkony. Hankook Tire vyvíjí špičkové technologie pro zvýšení zákaznické spokojenosti.

Nový EU štítek

EU
Hankook
185/70 R14 88T
B
C
71 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Nahoru