Vážení zákazníci, rádi bychom vás informovali, že zaznamenáváme náhlý nárůst přepravních objednávek, což se v současné době může projevit prodloužením dodací lhůty zásilek.

Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Zesílená

Bridgestone Blizzak LM005

  • Přejít na testy pneumatiky
Rozměry
Šířka
275
Profil
35
Průměr
R20
102W
FR

Nová pneumatika Bridgestone Blizzak LM005 s jedinečným dezénem a nejmodernější směsí Bridgestone Nano Pro-tech poskytuje řidičům výjimečnou ovladatelnost a bezpečnost dokonce i v náročných podmínkách. Blizzak LM005 nabízí řidičům optimální...
Více informací

Zimní -58%
Blizzak LM005

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Zimní -58%

Nová pneumatika Bridgestone Blizzak LM005 s jedinečným dezénem a nejmodernější směsí Bridgestone Nano Pro-tech poskytuje řidičům výjimečnou ovladatelnost a bezpečnost dokonce i v náročných podmínkách. Blizzak LM005 nabízí řidičům optimální provozní vlastnosti na mokru, sněhu a ledu.

Pneumatika Bridgestone Blizzak LM005 byla testována v nejrůznějších sněhových podmínkách, aby byla zaručena nejvyšší úroveň celkových provozních vlastností. Díky tomu nabízí vynikající výkony na sněhu a ledu. V disciplínách adheze a brzdění na mokru je nejlepší ve své třídě. Stejně jako letní cestovní pneumatika Bridgestone Turanza T005² získala i pneumatika Blizzak LM005 nejlepší hodnocení adheze a brzdění na mokru ve své třídě. Je tedy nejlépe hodnocenou zimní pneumatikou v testech organizace TÜV SÜD, co se týče brzdění a průjezdu zatáčkou na mokru. Blizzak LM005 je také první zimní pneumatikou, která obdržela hodnocení A na informačním štítku EU v disciplíně adheze na mokru ve všech nabízených rozměrech.

Vynikající provozní vlastnosti na mokru jsou zásadní předností pneumatiky Bridgestone Blizzak LM005, protože ze všech druhů náročných podmínek jezdí řidiči v zimě nejčastěji právě na mokrých vozovkách.

Nový EU štítek

EU
Bridgestone
275/35 R20 102W
A
C
73 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Nahoru