Přední pneumatika Michelin Anakee Adventure má po stranách tvrdší směs a na středu měkčí, aby se pneumatiky nesjížděly do špičky a časem nezavíraly řídítka. Zadní pneumatika má směs obráceně - boky jsou měkčí a střed tvrdší. Pneumatiky Michelin Anakee Adventure mají mezi každým sudým špalkem můstek, aby výrobce zabránil deformaci části špalků, což by mělo zachovat trakci v terénu, přitom ale udržet dobrou stabilitu na asfaltu.
Anakee Adventure jsou to pneumatiky, které by měly dávat 20% potenciál výletů mimo asfalt pro což je připraven vzorek i směs. Obě pneumatiky (přední i zadní) jsou dvousměsové a tudíž od výrobce označené jak 2CT. Zakomponováním patentovaných technologií MICHELIN Dual Compound 2CT a MICHELIN Dual Compound 2CT+ si pneumatika zachovává vynikající jízdní vlastnosti na suchém povrchu a stabilitu, to vše při zvýšené odolnosti vůči opotřebení. Michelin vyvinul směs Anakee Adventure s cílem zlepšit přilnavost za mokra oproti silničním Anakee 3. Uzavřený středový profil pro přilnavost, stabilitu a velký počet kilometrů. Budou mít označení M+S a nové BMW R1250GS je budou mít v prvovýrobě.
Pneumatika Michelin Anakee Adventure se díky nové generaci směsi s využitím siliky vyznačuje vyjímečnou přilnavostí na mokrém povrchu. Nově koncipovaný otevřený dezén se postará o nezbytnou trakci na nezpevněných cestách. K tomu použil novou generaci směsi s větším podílem siliky. Všestrannost při jízdě na zpevněné vozovce a mimo díky přizpůsobeným drážkám běhounu.. Velké profilové drážky až ke kraji běhounu pro samočistění a odvodnění vody.