Vážení zákazníci, rádi bychom vás informovali, že zaznamenáváme náhlý nárůst přepravních objednávek, což se v současné době může projevit prodloužením dodací lhůty zásilek.

Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • SUV-silniční
    Zesílená

Kleber Quadraxer SUV

Rozměry
Šířka
235
Profil
55
Průměr
R18
104V
M+S,FR

Pneumatika Kleber Quadraxer SUV je all-season pneumatika navržená pro SUV a 4x4 vozidla, tato pneumatika je vyvinuta s cílem poskytnout vynikající výkon v celoročním provozu bez ohledu na počasí. Pneumatika...
Více informací

Letní
Quadraxer SUV

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní

Pneumatika Kleber Quadraxer SUV je all-season pneumatika navržená pro SUV a 4x4 vozidla, tato pneumatika je vyvinuta s cílem poskytnout vynikající výkon v celoročním provozu bez ohledu na počasí. Pneumatika Kleber Quadraxer SUV má asymetrický dezén s bloky různého tvaru a hloubky, které umožňují lepší přilnavost na suchých i mokrých silnicích. Pneumatika Kleber Quadraxer má lamely - malé drážky v bloku dezénu, které zlepšují trakci na sněhu a ledu. Vnitřní strana dezénu je navržena tak, aby odváděla vodu a snižovala riziko aquaplaningu. Vylepšená směs pryže zajišťuje vyšší odolnost proti opotřebení, což prodlužuje životnost pneumatiky. Pneumatika Kleber Quadraxer SUV má nízký valivý odpor, což pomáhá snížit spotřebu paliva a tedy i emise oxidu uhličitého, díky své konstrukci a směsi pryže je tato pneumatika také poměrně tichá, což zvyšuje komfort jízdy a snižuje hlučnost v kabině. Pneumatika Kleber Quadraxer SUV je k dispozici v širokém rozsahu velikostí, což umožňuje výběr správné velikosti pro mnoho různých typů SUV a 4x4 vozidel. Kleber Quadraxer SUV je solidní volbou pro ty, kteří hledají celoroční pneumatiku s dobrým výkonem a bezpečností na suchých, mokrých i zasněžených silnicích, s nízkou hlučností a sníženou spotřebou paliva.

Kleber začala výrobu v roce 1911 v továrně BF Goodrich ve Francouzkém Colombes. V roce 1951 společnost Kleber představila první bezdušovou pneumatiku jejíž odolnost proti penetraci sklidila velice kladný ohlas. Roku 1950 pokořil Maurice Herzog, zaměstnanec Kleberu, vrchol Himalájské Anapurny. Dnes patří Kleber pod koncern Michelin a jejich výrobky tak čerpají při vývoji z technologického zázemí pneumatikářského gigantu při zachování skvělého poměru cena/výkon. 1981 znamenal úspěch pro Michel Mouton, pilotující bestiální speciál rally skupiny B Audi S1 v San Remo Rally a obouvající pneumatiky Kleber. V roce 1951 zaznamenal Kleber světoví úspěch s první bezdušovou pneumatikou, která byla představena na Motor Show a odolonost proti propíchnutí ohromila i tehdejšího prezidenta Francie René Cotyho, který se výstavy zůčastnil. Kleber dodnes vede v oblasti této technologie a vývoje. Francouzské pneumatiky Kleber již přes 100 let vyrábějí kvalitní, trvanlivé a odolné obutí pro osobní, nákladní i traktorová vozidla. V roce 1947 přišel Kleber se zimní pneumatikou se znakem ledního medvěda.

Nový EU štítek

EU
Kleber
235/55 R18 104V
B
B
69 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Nahoru