Vážení zákazníci, rádi bychom vás informovali, že zaznamenáváme náhlý nárůst přepravních objednávek, což se v současné době může projevit prodloužením dodací lhůty zásilek.

Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • SUV-silniční

Kleber Quadraxer 3 SUV

Rozměry
Šířka
235
Profil
60
Průměr
R17
102H
FSL

Stabilní a bezpečný výkon pneumatik Kleber Quadraxer 3 SUV na mokrých i suchých vozovkách při všech teplotách, technologie Autoblocking pro zlepšení tuhosti a zajištění lepšího výkonu na suchu. ZJEDNODUŠTE SI...
Více informací

Letní
Quadraxer 3 SUV

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní

Stabilní a bezpečný výkon pneumatik Kleber Quadraxer 3 SUV na mokrých i suchých vozovkách při všech teplotách, technologie Autoblocking pro zlepšení tuhosti a zajištění lepšího výkonu na suchu. ZJEDNODUŠTE SI ŽIVOT: Ušetřete čas a starosti s výměnou pneumatik, ušetříte místo v garáži, protože nemusíte skladovat pneumatiky mimo sezónu, jezděte s jistotou, i když se náhle změní počasí. Kostra pneumatiky Kleber Quadraxer 3 SUV navržená pro dobrý grip s dezénem ve tvaru V a četnými hranami pro dobrý záběr na sněhu, nízká hladina hlučnosti. STABILNÍ A BEZPEČNÝ VÝKON NA MOKRÉ I SUCHÉ VOZOVCE ZA VŠECH TEPLOT: Lepší odvod vody než u předchozí řady, technologie Autoblocking pro zlepšení tuhosti a zajištění lepšího výkonu na suchu, pneumatiky jsou navrženy a vyrobeny v Evropě. SNADNÁ ÚDRŽBA: Snadno sledovatelné vyvažování běhounu a indikátor opotřebení, snadno čitelný rozměr, vybaveno chráničem ráfku, který chrání pneumatiku před bočním prokluzem (u rozměrů 17+).. KOMFORT: Velmi dobrá třída hlučnosti, navrženo pro pohodlí řidiče s hladkou bočnicí, odpovídá zatížení a použití vašeho SUV na blátě a sněhu. NAPROSTÁ JISTOTA NA SNĚHU: Nejkvalitnější sněhové směsi založené na zkušenostech společnosti KLEBER se zimními pneumatikami, navržená pro dobrou přilnavost, více hran, tvar písmene V.

Kleber začala výrobu v roce 1911 v továrně BF Goodrich ve Francouzkém Colombes. V roce 1951 společnost Kleber představila první bezdušovou pneumatiku jejíž odolnost proti penetraci sklidila velice kladný ohlas. Roku 1950 pokořil Maurice Herzog, zaměstnanec Kleberu, vrchol Himalájské Anapurny. Dnes patří Kleber pod koncern Michelin a jejich výrobky tak čerpají při vývoji z technologického zázemí pneumatikářského gigantu při zachování skvělého poměru cena/výkon. 1981 znamenal úspěch pro Michel Mouton, pilotující bestiální speciál rally skupiny B Audi S1 v San Remo Rally a obouvající pneumatiky Kleber. V roce 1951 zaznamenal Kleber světoví úspěch s první bezdušovou pneumatikou, která byla představena na Motor Show a odolonost proti propíchnutí ohromila i tehdejšího prezidenta Francie René Cotyho, který se výstavy zůčastnil. Kleber dodnes vede v oblasti této technologie a vývoje. Francouzské pneumatiky Kleber již přes 100 let vyrábějí kvalitní, trvanlivé a odolné obutí pro osobní, nákladní i traktorová vozidla. V roce 1947 přišel Kleber se zimní pneumatikou se znakem ledního medvěda.

Nový EU štítek

EU
Kleber
235/60 R17 102H
B
C
69 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Nahoru