Vážení zákazníci, rádi bychom vás informovali, že zaznamenáváme náhlý nárůst přepravních objednávek, což se v současné době může projevit prodloužením dodací lhůty zásilek.

Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • SUV-silniční

Kleber Dynaxer SUV

Rozměry
Šířka
235
Profil
55
Průměr
R18
100V
FR

Spolehlivé letní pneumatiky Kleber Dynaxer SUV pro vozy SUV a crossovery. Zjednodušení vašeho života: Optimalizovaný tichý dezén pneumatik Kleber Dynaxer SUV pro pohodlí vás a vaší rodiny, který vám umožní...
Více informací

Letní
Dynaxer SUV

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní

Spolehlivé letní pneumatiky Kleber Dynaxer SUV pro vozy SUV a crossovery. Zjednodušení vašeho života: Optimalizovaný tichý dezén pneumatik Kleber Dynaxer SUV pro pohodlí vás a vaší rodiny, který vám umožní naložit vše, co potřebujete. Pneumatika Kleber Dynaxer SUV má asymetrický dezén, což znamená, že má různé bloky a drážky na vnitřní a vnější straně pneumatiky, to pomáhá zajistit lepší výkon při řízení v různých podmínkách. Dobrý poměr ceny a výkonu v průběhu času: Šetřete peníze díky výjimečné životnosti dané optimalizovanou hloubkou dezénu pneumatik Kleber Dynaxer SUV, omezte spotřebu paliva díky naší specifické technologii automatického blokování dezénu. Vynikající na mokré vozovce: Nejlepší možné výsledky za mokra, dezén běhounu navržený tak, aby vytlačoval vodu, dvě velké podélné středové drážky pro zamezení aquaplaningu. Pneumatika Kleber Dynaxer SUV má drážky na blocích dezénu, které zvyšují přilnavost pneumatiky na mokrém povrchu. Kleber Dynaxer SUV je pneumatika navržená pro SUV a 4x4 vozidla, která nabízí výkon a stabilitu na mokrém i suchém povrchu, tato pneumatika je vyráběna s použitím pokročilých technologií, které zajišťují vyšší odolnost proti opotřebení a delší životnost. Kleber Dynaxer SUV je tichá pneumatika a poskytuje pohodlnější jízdu a nižší hluk na silnici. Pneumatika Kleber Dynaxer SUV je kvalitní pneumatika s dobrými vlastnostmi v oblasti bezpečnosti a výkonu pro SUV a 4x4 vozidla.

Kleber začala výrobu v roce 1911 v továrně BF Goodrich ve Francouzkém Colombes. V roce 1951 společnost Kleber představila první bezdušovou pneumatiku jejíž odolnost proti penetraci sklidila velice kladný ohlas. Roku 1950 pokořil Maurice Herzog, zaměstnanec Kleberu, vrchol Himalájské Anapurny. Dnes patří Kleber pod koncern Michelin a jejich výrobky tak čerpají při vývoji z technologického zázemí pneumatikářského gigantu při zachování skvělého poměru cena/výkon. 1981 znamenal úspěch pro Michel Mouton, pilotující bestiální speciál rally skupiny B Audi S1 v San Remo Rally a obouvající pneumatiky Kleber. V roce 1951 zaznamenal Kleber světoví úspěch s první bezdušovou pneumatikou, která byla představena na Motor Show a odolonost proti propíchnutí ohromila i tehdejšího prezidenta Francie René Cotyho, který se výstavy zůčastnil. Kleber dodnes vede v oblasti této technologie a vývoje. Francouzské pneumatiky Kleber již přes 100 let vyrábějí kvalitní, trvanlivé a odolné obutí pro osobní, nákladní i traktorová vozidla. V roce 1947 přišel Kleber se zimní pneumatikou se znakem ledního medvěda.

Nový EU štítek

EU
Kleber
235/55 R18 100V
A
C
69 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Nahoru