Vážení zákazníci, rádi bychom vás informovali, že zaznamenáváme náhlý nárůst přepravních objednávek, což se v současné době může projevit prodloužením dodací lhůty zásilek.

Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • SUV-silniční
    Zesílená
  • Prémiová kvalita

Hankook IK01A iON evo SUV

Rozměry
Šířka
255
Profil
40
Průměr
R22
103V
FR,Foam,EV

Hankook IK01A iON evo SUV je pneumatika určená pro SUV a 4x4 vozidla, tato pneumatika nabízí vynikající výkon díky vysoké hustotě lamel a několika druhům lamelování, které zlepšují trakci a...
Více informací

Letní
IK01A iON evo SUV
6 059 Kč Cena s DPH Momentálně nedostupné

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní

Hankook IK01A iON evo SUV je pneumatika určená pro SUV a 4x4 vozidla, tato pneumatika nabízí vynikající výkon díky vysoké hustotě lamel a několika druhům lamelování, které zlepšují trakci a brzdnou schopnost. Díky vylepšené směsi nabízí tato pneumatika i výbornou ovladatelnost na suchém povrchu a nižší hlučnost při jízdě. Hankook je jedním z výrobců pneumatik, kteří jsou v čele vývoje specifických řad pneumatik pro elektromobily (EV), přičemž vrcholem jejich práce je nová řada iON. Jak se dalo očekávat, nová řada pneumatik iON pro elektromobily se zaměřuje na nižší spotřebu energie, což umožňuje řidiči dojet dále na jedno nabití, nižší hlučnost díky materiálu Hankook pro tlumení hluku uvnitř pneumatiky, a to vše při zachování vynikajících vlastností na suchu i na mokru. nové pneumatiky Hankook Ventus iON S a SX (pro vozy SUV) pokrývají letní řadu a jsou k dispozici ke koupi již nyní, přičemž zimní pneumatiky Hankook Winter i*cept iON budou k dispozici později v tomto roce. K dispozici je také celoroční pneumatika určená speciálně pro Severní Ameriku, o které se dozvíte více v blízké budoucnosti. Nová letní pneumatika je průkopníkem nové, globální rodiny pneumatik "iON" určené pro prémiové elektromobily, do které bude v září 2022 patřit i Hankook Winter i*cept iON. mezi vlastnosti nové pneumatiky patří snížený valivý odpor, extrémně nízká hlučnost při odvalování a vysoká nosnost. Pro řidiče elektromobilů to znamená větší dojezd na jedno nabití baterie a lepší jízdní vlastnosti ve srovnání s běžnými pneumatikami. Kromě toho jsou nové produkty Hankook iON speciálně navrženy pro okamžité vysoké točivé momenty, které vytvářejí výkonné elektromobily. četná opatření pro specifické požadavky elektromobilů. Nová pneumatika Hankook Ventus iON S splňuje náročné každodenní požadavky na pneumatiky pro elektromobily (EV = Electric Vehicle) díky rozsáhlému souboru technických opatření. Hankook zejména čelí vyšší hmotnosti elektromobilů - způsobené značnou hmotností pohonných baterií - vyšší nosností. Mimo jiné ultraodolná aramidová vlákna účinně působí proti deformačním silám způsobeným obzvláště vysokým točivým momentem elektromobilů. Směs běhounu, která obsahuje vysoký podíl přírodní pryskyřice, rovněž zajišťuje příkladnou odolnost a nižší opotřebení. Vysoký obsah oxidu křemičitého zajišťuje přilnavost na mikroúrovni na mokré vozovce tím, že působí proti tvorbě vodního filmu mezi povrchem vozovky a pneumatikou, který může být nebezpečný. Další zvláštností nové směsi je vysoký podíl přírodních olejů. Díky tomu jsou výrobky iON nejen celkově udržitelnější, ale má to také pozitivní vliv na životnost běhounu. To znamená, že pro dosažení stálého výkonu je zapotřebí méně materiálu a úspora hmotnosti až o jeden kilogram na pneumatiku zlepšuje valivý odpor. Jednou ze zvláštností modelu Ventus iON S je optimalizace aerodynamiky, která umožňuje využít potenciál pro vyšší účinnost a dojezd. Dezén pneumatiky je navržen tak, aby byl snížen odpor vzduchu, což platí i pro nápisy na bocích pneumatiky. dalším cílem vývoje bylo dosáhnout co nejtišších jízdních vlastností, zejména proto, že eliminace hluku spalovacího motoru na tento aspekt upozorňuje. O to důležitější je, že integrovaná technologie Sound Absorber™ společnosti Hankook spolu s dezénem pneumatiky snižujícím hlučnost znatelně snižuje úroveň hluku uvnitř vozidla.

Kleber začala výrobu v roce 1911 v továrně BF Goodrich ve Francouzkém Colombes. V roce 1951 společnost Kleber představila první bezdušovou pneumatiku jejíž odolnost proti penetraci sklidila velice kladný ohlas. Roku 1950 pokořil Maurice Herzog, zaměstnanec Kleberu, vrchol Himalájské Anapurny. Dnes patří Kleber pod koncern Michelin a jejich výrobky tak čerpají při vývoji z technologického zázemí pneumatikářského gigantu při zachování skvělého poměru cena/výkon. 1981 znamenal úspěch pro Michel Mouton, pilotující bestiální speciál rally skupiny B Audi S1 v San Remo Rally a obouvající pneumatiky Kleber. V roce 1951 zaznamenal Kleber světoví úspěch s první bezdušovou pneumatikou, která byla představena na Motor Show a odolonost proti propíchnutí ohromila i tehdejšího prezidenta Francie René Cotyho, který se výstavy zůčastnil. Kleber dodnes vede v oblasti této technologie a vývoje. Francouzské pneumatiky Kleber již přes 100 let vyrábějí kvalitní, trvanlivé a odolné obutí pro osobní, nákladní i traktorová vozidla. V roce 1947 přišel Kleber se zimní pneumatikou se znakem ledního medvěda.

Nový EU štítek

EU
Hankook
255/40 R22 103V
A
B
68 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Nahoru