Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • SUV-univerzální
  • Japonská kvalita

Falken Wildpeak H/T 01

Rozměry
Šířka
225
Profil
60
Průměr
R17
99T

Falken Wildpeak H/T 01 pro lehké nákladní vozy, SUV a crossovery. Je to pneumatika navržena tak, aby poskytovala pevnou trakci a stabilitu v celoročních podmínkách na silnici spolu s hladší...
Více informací

Letní -33%
Wildpeak H/T 01

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní -33%

Falken Wildpeak H/T 01 pro lehké nákladní vozy, SUV a crossovery. Je to pneumatika navržena tak, aby poskytovala pevnou trakci a stabilitu v celoročních podmínkách na silnici spolu s hladší a pohodlnější kvalitou jízdy. Falken u pneumatik Falken Wildpeak H/T 01 optimalizoval trakci a kontrolu díky kombinaci nesměrového vzorku běhounu, vysokotlakého pláště a tuhých širokých ocelových pásů, aby poskytoval stabilitu a pohodlí pro pick-upy a SUV, a to bez ohledu na sezónu. S vynikající směsí z s odolným běhounem a optimálního jízdního komfortu nechává Falken Wildpeak H/T 01 konkurenci za zády.

Falken používá tvrdší celosezónní směs běhounu na HT, která je vylisována do pokročilého symetrického nesměrového 5-žebrového vzorku běhounu, který dodává této pneumatice vynikající trakci a ovladatelnost. Kontinuální středové žebro pneumatiky zvyšuje stabilitu a pomáhá dosáhnout rychlejšího brzdného účinku. Jízdní plocha M + S využívá vícevlnové boční lamely a čtyři obvodové drážky, které dodávají této pneumatice typ trakce, kterou hledáte při jízdě na mokrém povrchu vozovky. Účinně odvádí vodu a snižuje riziko vzniku vody v celém rozsahu rychlostí. Přidané lamely dále zvyšují trakci ve sněhu, kaši a ledu.

Hluk na silnicích je snížen díky variabilní konstrukci ramen Falken, zatímco vrstva s vysokým napětím zvyšuje celkový jízdní komfort. Kombinace funguje dobře a slyšeli jsme, že mnozí další uvádějí, jak je úroveň komfortu stejná jako u pneumatik jako Michelin LTX M / S.

Nový EU štítek

EU
Falken
225/60 R17 99T
D
D
69 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Nahoru