Vážení zákazníci, rádi bychom vás informovali, že zaznamenáváme náhlý nárůst přepravních objednávek, což se v současné době může projevit prodloužením dodací lhůty zásilek.

Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

Pirelli PZero Corsa Asimm.

Rozměry
Šířka
335
Profil
30
Průměr
R18
102Y
levá

Systém PZero Corsa je pneumatika používaná v extrémních silničních podmínkách a je vyvinuta pro výkonná super auta a nadšence, kteří jezdí často po závodních tratích, a umožňuje jim maximalizovat výkon...
Více informací

Letní -50%
PZero Corsa Asimm.

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní -50%

Systém PZero Corsa je pneumatika používaná v extrémních silničních podmínkách a je vyvinuta pro výkonná super auta a nadšence, kteří jezdí často po závodních tratích, a umožňuje jim maximalizovat výkon jejich automobilů. Prvky vzorku dezénu, směs a stavba umožňují systému PZero Corsa uspokojit i nejnáročnější zákazníky v oblasti řízení za sucha a brzdění bez omezení ovládání na mokrém povrchu, hluk a maximalizace kontaktní ploch běhounu pneumatiky s povrchem vozovky. Inovační směs běhounu zajišťuje maximální přilnavost při použití ultra lehkých a flexibilních pásů použitých v široké stopě pneumatiky. Originální vybavení pro závodní cestovní automobily nejprestižnějších výrobců automobilů (pouze několik příkladů - Ferrari, Porsche, Lamborghini, BMW) Dezén pneumatik Asimmetrico : Asymetrický design s absencí nepřetržitých žlábků, které eliminují blokovou strukturu běžného vzorku, vysoký poměr "land/sea" a struktura velkého vnější ramene s minimálním počtem žlábků. Direzionale : Přímý vzorek poskytuje lepší ovládání za mokra, zatímco absence nepřetržitých žlábků eliminuje blokovou strukturu běžného vzorku

Nový EU štítek

EU
Pirelli
335/30 R18 102Y
B
D
73 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Nahoru