Vážení zákazníci, rádi bychom vás informovali, že zaznamenáváme náhlý nárůst přepravních objednávek, což se v současné době může projevit prodloužením dodací lhůty zásilek.

Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Zesílená

Pirelli P-Zero Sc

Rozměry
Šířka
305
Profil
30
Průměr
R20
103Y
FO2

Cinturato P1 rozšiřuje ?zelenou? řadu společnosti Pirelli, která byla před třemi lety představena pneumatikami Cinturato P4 a P6 pro městská a malá vozidla a rozšířena o pneumatiku Cinturato P7 pro...
Více informací

Letní -60%
P-Zero Sc

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní -60%

Cinturato P1 rozšiřuje ?zelenou? řadu společnosti Pirelli, která byla před třemi lety představena pneumatikami Cinturato P4 a P6 pro městská a malá vozidla a rozšířena o pneumatiku Cinturato P7 pro středně velké vozy. Nové Cinturato obsahuje technologii Pirelli, která byla vyvinuta pro vysoce výkonné pneumatiky: Cinturato P1 byla navržena podle již úspěšných nejmodernějších norem Cinturata P7, vítěze hlavních testů prováděných evropskými certifikačními úřady a nejvlivnějšími odbornými časopisy. Ve skutečnosti byla pneumatika Cinturato P1 vyvinuta ve Výzkumném a vývojovém centru Pirelli v Miláně, kde jsou navrhovány i pneumatiky pro Formuli 1. Nová pneumatika představuje spojení ekologických zkušeností získaných společností Pirelli prostřednictvím strategie ?Zeleného výkonu? a technologie, kterou vyvinuli inženýři pro zajištění vynikajícího výkonu. Proto DNA Cinturato P1 shrnuje ?zelené? vlastnosti pneumatik Cinturato a Scorpion Verde, ekologicky šetrné pneumatiky pro SUV a Crossovery, a technologii určenou pro rodinu pneumatik P Zero.Bezpečnost, radost z jízdy, pozornost věnovaná životnímu prostředí a všestrannost jsou čtyři klíčové vlastnosti pneumatiky Cinturato P1, které jsou v dokonalém souladu s novými požadavky trhu

Nový EU štítek

EU
Pirelli
305/30 R20 103Y
A
D
72 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Nahoru