Vážení zákazníci, rádi bychom vás informovali, že zaznamenáváme náhlý nárůst přepravních objednávek, což se v současné době může projevit prodloužením dodací lhůty zásilek.

Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

Kleber Citilander

Rozměry
Šířka
235
Profil
50
Průměr
R18
97V

Bezpečná celoroční pneumatika pro vozidla SUV. Kostra pneumatiky je až o 20% pevnější v porovnání s mnoha pneumatikami pro osobní automobily. Široké podélné lamely efektivně vytlačují vodu a snižují tak...
Více informací

Letní
Citilander
3 501 Kč Cena s DPH Momentálně nedostupné

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní

Bezpečná celoroční pneumatika pro vozidla SUV. Kostra pneumatiky je až o 20% pevnější v porovnání s mnoha pneumatikami pro osobní automobily. Široké podélné lamely efektivně vytlačují vodu a snižují tak riziko aquaplaningu. Vynikající záběr pneumatiky na jakémkoliv povrchu v zimě i v létě. Vysoký dezén, boční přilnavost a velký počet bočních lamel zajišťují mimořádný záběr na jakémkoliv povrchu – asfaltu, štěrku, blátě i sněhu. Asymetrický dezén optimálně roznáší tuhost, čímž zajišťuje pomalé a stejnoměrné sjetí pneumatiky. Hloubka dezénu běhounu je zárukou delší životnosti. Kleber Citilander je všestranná pneumatika pro SUV a lehká terénní vozidla, navržená pro jízdu v různých podmínkách. Nabízí vyvážený poměr komfortu, ovladatelnosti a odolnosti. Robustní dezén s hlubokými drážkami a bloky zajišťuje dobrou trakci na suchém i mokrém povrchu. Lamely na dezénu zlepšují stabilitu na sněhu. Speciální pryžová směs prodlužuje životnost pneumatiky a snižuje její opotřebení. Pneumatika poskytuje jistotu v každém terénu, od městských ulic po lehký off-road, a to díky optimální trakci a stabilitě. Navíc je tichá a pohodlná, s nízkým valivým odporem. Je vhodná pro řidiče hledající univerzální řešení pro své vozidlo. Pro extrémní zimní podmínky se však doporučují specializované zimní pneumatiky..

Kleber začala výrobu v roce 1911 v továrně BF Goodrich ve Francouzkém Colombes. V roce 1951 společnost Kleber představila první bezdušovou pneumatiku jejíž odolnost proti penetraci sklidila velice kladný ohlas. Roku 1950 pokořil Maurice Herzog, zaměstnanec Kleberu, vrchol Himalájské Anapurny. Dnes patří Kleber pod koncern Michelin a jejich výrobky tak čerpají při vývoji z technologického zázemí pneumatikářského gigantu při zachování skvělého poměru cena/výkon. 1981 znamenal úspěch pro Michel Mouton, pilotující bestiální speciál rally skupiny B Audi S1 v San Remo Rally a obouvající pneumatiky Kleber. V roce 1951 zaznamenal Kleber světoví úspěch s první bezdušovou pneumatikou, která byla představena na Motor Show a odolonost proti propíchnutí ohromila i tehdejšího prezidenta Francie René Cotyho, který se výstavy zůčastnil. Kleber dodnes vede v oblasti této technologie a vývoje. Francouzské pneumatiky Kleber již přes 100 let vyrábějí kvalitní, trvanlivé a odolné obutí pro osobní, nákladní i traktorová vozidla. V roce 1947 přišel Kleber se zimní pneumatikou se znakem ledního medvěda.

Nový EU štítek

EU
Kleber
235/50 R18 97V
C
D
70 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Nahoru