Vážení zákazníci, rádi bychom vás informovali, že zaznamenáváme náhlý nárůst přepravních objednávek, což se v současné době může projevit prodloužením dodací lhůty zásilek.

Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

Dunlop SP Sport Maxx TT

  • Přejít na testy pneumatiky
Rozměry
Šířka
205
Profil
55
Průměr
R16
91W
*

Letní pneumatiky Dunlop SP Sport Maxx TT jsou navrženy pro silné sportovní vozy a poskytují vynikající ovladatelnost a výkon. Tyto pneumatiky využívají technologii DuPont™ Kevlar®, která přináší přesné ovládání a...
Více informací

Letní -33%
SP Sport Maxx TT

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní -33%

Letní pneumatiky Dunlop SP Sport Maxx TT jsou navrženy pro silné sportovní vozy a poskytují vynikající ovladatelnost a výkon. Tyto pneumatiky využívají technologii DuPont™ Kevlar®, která přináší přesné ovládání a zlepšuje celkový výkon.

Díky technologii DuPont™ Kevlar® jsou pneumatiky Dunlop SP Sport Maxx TT schopny poskytnout precizní řízení. Kevlar® je použit ve směsi běhounu, což zvyšuje tuhost bočnic a přináší větší přesnost při řízení. Tato technologie umožňuje řidičům cítit vozovku a rychle reagovat na její podněty, což je důležité zejména při vyšších rychlostech.

Další výhodou pneumatik Dunlop SP Sport Maxx TT je skvělá ovladatelnost a zatáčení. Dezén běhounu je navržen tak, aby efektivně roznášel tlak po celé pneumatice, což vede k lepší ovladatelnosti v různých podmínkách, ať už za mokra nebo za sucha. Tuhé ramenní bloky přispívají k vyšší stabilitě při zatáčení a poskytují pocit jistoty na silnici.

Pneumatiky Dunlop SP Sport Maxx TT také nabízejí vynikající přilnavost a brzdění. Speciální směs běhounu s nanočásticemi používanými v závodním automobilismu zajišťuje skvělou přilnavost a intenzivní brzdění za mokra i za sucha. Díky asymetrickému uspořádání běhounu se zlepšuje přilnavost a řidič má lepší kontrolu nad vozidlem i při vyšších rychlostech.

Celkově lze říci, že pneumatiky Dunlop SP Sport Maxx TT jsou ideální volbou pro řidiče silných sportovních vozů, kteří hledají pneumatiky s precizním řízením, skvělou ovladatelností, vynikající přilnavostí a brzděním. Tato pneumatika využívá pokročilé technologie, které zajišťují vyšší výkon na silnici a zároveň zlepšují celkový jízdní komfort.

Dunlop je jedním ze světových vedoucích výrobců výkonných a vysokovýkonných pneumatik pro prvovýbavu prestižních značek: Alfa Romeo, Audi, AMG, Aston Martin, BMW, Honda, Jaguar, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel/Vauxhall, Peugeot, Porsche, Renault, Rover, Seat, Škoda, Toyota a Volkswagen. Dunlop je jedním ze světových vedoucích výrobců pneumatik. V roce 2000 se firma Dunlop stala členem koncernu Goodyear Tire and Rubber Company, pod kterým funguje dodnes. Vyvíjí, vyrábí a prodává pneumatiky pro automobily, užitková vozidla i motocykly. Společnost Dunlop vznikla roku 1888 v severoirském Belfastu díky revolučnímu vynálezu, v prosinci daného roku získal John Boyd Dunlop patent na pneumatiku plněnou vzduchem. V roce 1945 začala značka Dunlop vyrábět revoluční bezdušové pneumatiky se samotěsnící vrstvou. Od té doby je společnost Dunlop leaderem ve vývoji nových technologií.

Nový EU štítek

EU
Dunlop
205/55 R16 91W
C
C
69 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Nahoru