Vážení zákazníci, rádi bychom vás informovali, že zaznamenáváme náhlý nárůst přepravních objednávek, což se v současné době může projevit prodloužením dodací lhůty zásilek.

Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Zesílená

Bridgestone Turanza 6

  • Přejít na testy pneumatiky
Rozměry
Šířka
265
Profil
35
Průměr
R22
102W
FR,Enliten

Bridgestone Turanza 6 je nástupcem oblíbené pneumatiky Bridgestone Turanza T005. Pneumatika T005 zvítězila v několika testech, často vede na mokru a nová Turanza 6 slibuje další zlepšení výkonu na mokru...
Více informací

Letní -46%
Turanza 6

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní -46%

Bridgestone Turanza 6 je nástupcem oblíbené pneumatiky Bridgestone Turanza T005. Pneumatika T005 zvítězila v několika testech, často vede na mokru a nová Turanza 6 slibuje další zlepšení výkonu na mokru a zároveň snížení valivého odporu, což by mělo být dobrou zprávou pro řidiče vozidel se spalovacím motorem i elektromobilů. Bridgestone Turanza 6, vyvinutá s ohledem na potřeby a očekávání řidičů, dosahuje nejlepšího výkonu na mokré vozovce ve své třídě, vynikajícího kilometrového výkonu a vyšší spotřeby paliva/energie. Nová vlajková loď letních cestovních pneumatik Bridgestone umožňuje řidičům zůstat na silnici v bezpečí a pod kontrolou a být připraveni na výkon i v deštivém dni. Přelomové technologie TECHSYN a ENLITEN, které jsou součástí pneumatiky Bridgestone Turanza 6 připravené pro elektromobily, poskytují řidičům další výhody v oblasti účinnosti a udržitelnosti. Pneumatika Bridgestone Turanza 6 poskytuje řidičům kontrolu a jistotu ve stresových a nepředvídatelných podmínkách, a to i za deštivého dne. Bezpečnost není jedinou oblastí výkonnosti nové pneumatiky Bridgestone Turanza 6. Nejnovější vlajková loď společnosti Bridgestone přináší také vynikající kilometrový výkon, který se ve srovnání s předchůdcem Turanza T005, který je i nadále vítězem testů, zvýšil o 22 %. Pneumatika Bridgestone Turanza 6 rovněž poskytuje lepší úsporu paliva nebo prodloužený dojezd na baterie (v závislosti na typu vozidla), přináší snížení valivého odporu o 4 % oproti svému předchůdci a ve vybraných rozměrech nabízí nejlepší valivý odpor ve své třídě s označením EU A-grade. K tomu přispívá zavedení aerodynamického chrániče ráfku, který je navržen tak, aby snižoval odpor vzduchu na pneumatice během jízdy.

Pneumatika Bridgestone Turanza 6 je výsledkem mnoha průkopnických technologií s různými převratnými inovacemi v dezénu, směsi a konstrukci, které umocňují její výkonnostní schopnosti. Patří mezi ně špičkové a udržitelné technologie TECHSYN a ENLITEN - soubor technologií zajišťujících nejlepší výkonnost pneumatiky ve své třídě s výraznou změnou směrem k udržitelnosti ve srovnání s předchozími generacemi, které se obě objevují na náhradní pneumatice Bridgestone vůbec poprvé. Pneumatika Bridgestone Turanza 6 byla vyvinuta pomocí průkopnické technologie Virtual Tyre Development společnosti Bridgestone. Ta umožňuje vytvořit a otestovat digitální verzi vyvíjené pneumatiky, což společnosti Bridgestone pomáhá předvídat, jak se bude pneumatika chovat v různých podmínkách, a to ještě před fyzickou stavbou prototypů.

TUV testoval pneumatiku o rozměru 245/45 R18 na voze BMW řady 5 v porovnání s pneumatikami Continental PremiumContact 6, Michelin Primacy 4+ a Pirelli Cinturato P7 C2. V bočním aquaplaningu byla nová Turanza 6 o 3,1 % lepší než Pirelli, o 8 % lepší než Continental a o 9,8 % lepší než Michelin, zatímco v přímém aquaplaningu byl Continental o 0,2 % lepší než Bridgestone, ale nový Bridgestone byl o 1,1 % lepší než Pirelli a o 1,5 % lepší než Michelin. Při brzdění na mokru skončil Bridgestone o 0,7 m za Continentalem, ale o 0,7 m před Pirelli a o 2,3 m před Michelinem. V boční přilnavosti na mokru byl Bridgestone o 3 % před Continentalem, o 4,9 % před Michelinem a o 6,7 % před Pirelli, nejsme si však jisti, zda se jedná o čas na kolo nebo o jiné měření, jako je okruh na mokru. Bridgestone Turanza 6 přináší snížení hluku při průjezdu o 2 dB oproti svému předchůdci.

V rámci svého regionu provozuje Bridgestone 14 závodů pro výrobu pneumatik a souvisejících produktů, významné vývojové a výzkumné centrum a zkušební polygon. Bridgestone je největší společnost na světě pro výrobu pneumatik a gumárenských produktů. Sídlo společnosti je v Praze. Bridgestone Europe má zastoupení ve více než 60 zemích s celkem více než 18 200 zaměstnanci. Bridgestone Europe se sídlem v Belgii je stoprocentní dceřinou firmou Bridgestone Corporation, největší společnosti na světě v odvětví výroby pneumatik a gumárenských produktů na světě, se sídlem v Tokiu. Prémiové pneumatiky společnosti Bridgestone Europe se prodávají na celém světě. V České republice působí Bridgestone od roku 1994 a dodává sem kompletní řadu osobních, nákladních, motocyklových, zemědělských a stavebních pneumatik značek Bridgestone, Firestone, Dayton a First Stop. Prémiové zimní pneumatiky Bridgestone jsou ideální volbou pro bezpečnou jízdu nástrahami zimy.

Nový EU štítek

EU
Bridgestone
265/35 R22 102W
A
B
71 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Nahoru