Vážení zákazníci, rádi bychom vás informovali, že zaznamenáváme náhlý nárůst přepravních objednávek, což se v současné době může projevit prodloužením dodací lhůty zásilek.

Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

Bridgestone EP600 Ecopia

Rozměry
Šířka
155
Profil
70
Průměr
R19
84Q
*

Ecopia EP600 s technologií ologic je ekologicky zaměřená celoroční pneumatika Grand Touring od společnosti Bridgestone, která byla původně vyvinuta pro řidiče elektromobilů BMW i3 a i8. Pneumatiky Ecopia EP600 byly...
Více informací

Letní -28%
EP600 Ecopia

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní -28%

Ecopia EP600 s technologií ologic je ekologicky zaměřená celoroční pneumatika Grand Touring od společnosti Bridgestone, která byla původně vyvinuta pro řidiče elektromobilů BMW i3 a i8. Pneumatiky Ecopia EP600 byly navrženy tak, aby v porovnání s pneumatikami standardních rozměrů výrazně zlepšily valivý odpor pneumatiky a aerodynamiku vozidla, snížily spotřebu energie, zvýšily dojezd vozidla a pomohly řidičům zachovat sportovní vzhled a celoroční mobilitu jejich vozidla a zároveň poskytly celoroční trakci i na lehkém sněhu.

Technologie ologic společnosti Bridgestone byla v roce 2014 vyhlášena "Technologií roku v oblasti pneumatik" v soutěži Tire Technology International Awards for Innovation and Excellence. Kombinuje velký průměr pneumatiky s úzkým vzorkem běhounu, čímž šetří energii, která se jinak ztrácí vnitřním třením pneumatiky nebo aerodynamickým odporem vozidla. Zatímco běhoun pneumatik s menším průměrem zaznamenává při odvalování vyšší procento deformace, běhoun pneumatik s větším průměrem může být vybaven vyšším napětím pásu a zaznamenává nižší procento deformace, které výrazně snižuje deformaci pneumatiky a valivý odpor. Úzký běhoun také zlepšuje aerodynamiku pneumatiky a vozidla, která snižuje odpor vzduchu.

Vzhledově jedinečné pneumatiky Ecopia EP600 mají celoroční běhounovou směs vytvarovanou do čtyřžebrového asymetrického dezénu s dlouhou styčnou plochou (vzhledem k úzké šířce), která podporuje přilnavost za sucha, mokra i zimních podmínek. Velké vnější ramenní bloky podpořené třemi vroubkovanými obvodovými žebry zlepšují trakci na suché vozovce a brzdnou dráhu. Dlouhá a úzká kontaktní plocha a tři obvodové drážky pomáhají pneumatice prořezávat vodu a zlepšují tak trakci na mokru, zatímco více lamel zvyšuje počet záběrových hran pro zvýšení trakce na sněhu.

V rámci svého regionu provozuje Bridgestone 14 závodů pro výrobu pneumatik a souvisejících produktů, významné vývojové a výzkumné centrum a zkušební polygon. Bridgestone je největší společnost na světě pro výrobu pneumatik a gumárenských produktů. Sídlo společnosti je v Praze. Bridgestone Europe má zastoupení ve více než 60 zemích s celkem více než 18 200 zaměstnanci. Bridgestone Europe se sídlem v Belgii je stoprocentní dceřinou firmou Bridgestone Corporation, největší společnosti na světě v odvětví výroby pneumatik a gumárenských produktů na světě, se sídlem v Tokiu. Prémiové pneumatiky společnosti Bridgestone Europe se prodávají na celém světě. V České republice působí Bridgestone od roku 1994 a dodává sem kompletní řadu osobních, nákladních, motocyklových, zemědělských a stavebních pneumatik značek Bridgestone, Firestone, Dayton a First Stop. Prémiové zimní pneumatiky Bridgestone jsou ideální volbou pro bezpečnou jízdu nástrahami zimy.

Nový EU štítek

EU
Bridgestone
155/70 R19 84Q
C
C
70 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Nahoru