Vážení zákazníci, rádi bychom vás informovali, že zaznamenáváme náhlý nárůst přepravních objednávek, což se v současné době může projevit prodloužením dodací lhůty zásilek.

Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Zesílená
  • Doporučujeme

Kleber Quadraxer 3

Rozměry
Šířka
225
Profil
50
Průměr
R17
98W
FR

Kleber Quadraxer 3 je celoroční pneumatika s krátkou brzdnou dráhou na suchu a lepší ovladatelností, odolností proti aquaplaningu a vysokou přilnavostí na sněhu. Velké množství lamel ve středu běhounu pneumatiky...
Více informací

Celoroční
Quadraxer 3

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Celoroční

Kleber Quadraxer 3 je celoroční pneumatika s krátkou brzdnou dráhou na suchu a lepší ovladatelností, odolností proti aquaplaningu a vysokou přilnavostí na sněhu. Velké množství lamel ve středu běhounu pneumatiky zajišťuje lepší záběr na sněhu a zlepšuje ovladatelnost na sněhu. Vynikající výkonnost na mokrém a suchém povrchu i na sněhu. Technologie samo-blokujících se lamel podporuje volné přelévání vody před odvádějící kanály, takže není blokována v dezénu, výsledkem je výrazně nižší riziko vzniku aquaplaningu. Kleber Quadraxer 3 chce nabídnout vysoký standard ochrany před nekontrolovaným podklouznutím, je tedy použit dezén s více zimním charakterem. Celoroční pneumatika Kleber Quadraxer 3 je uspokojivé řešení do mírného klimatu – pro řidiče hledající především jistotu na silnici po celý rok. Kratší brzdná dráha na suchu a vylepšená ovládatelnost na suchu. Směrový tvar dezénu pneumatik Kleber Quadraxer 3 s výraznými hranami a četnými příčnými zářezy aktivně pracují za každé teploty. Konstruktéři francouzské značky vytvořili na základě svých bohatých zkušeností všestranný vzor dezénu pneumatik Kleber Quadraxer 3. Dezén pneumatiky Kleber Quadraxer 3 je optimalizován a přizpůsoben potřebám jízdy za různých podmínek – deštivých, sněhových, ale i během horkých dní. Deštivé počasí také není pro pneumatiky Kleber Quadraxer 3 problém. Pevné boční oblasti a samo-blokující dezén posilují jízdní vlastnosti na rozehřátém asfaltu, díky tomu je cestování v létě jistější a stabilnější, dokonce při vysokých rychlostech. Snížená deformace pneumatiky Kleber Quadraxer 3 při namáhavých manévrech prostřednictvím silných bloků a ramen. Pneumatiky Kleber Quadraxer 3 mají speciální hladké boční stěny, jejichž úkolem je omezit pneumatikou generovaný hluk, to značně vylepšuje jízdní komfort, zvláště při dlouhých cestách. Gumová směs vysoké kvality netvrdne v mrazu.

Kleber začala výrobu v roce 1911 v továrně BF Goodrich ve Francouzkém Colombes. V roce 1951 společnost Kleber představila první bezdušovou pneumatiku jejíž odolnost proti penetraci sklidila velice kladný ohlas. Roku 1950 pokořil Maurice Herzog, zaměstnanec Kleberu, vrchol Himalájské Anapurny. Dnes patří Kleber pod koncern Michelin a jejich výrobky tak čerpají při vývoji z technologického zázemí pneumatikářského gigantu při zachování skvělého poměru cena/výkon. 1981 znamenal úspěch pro Michel Mouton, pilotující bestiální speciál rally skupiny B Audi S1 v San Remo Rally a obouvající pneumatiky Kleber. V roce 1951 zaznamenal Kleber světoví úspěch s první bezdušovou pneumatikou, která byla představena na Motor Show a odolonost proti propíchnutí ohromila i tehdejšího prezidenta Francie René Cotyho, který se výstavy zůčastnil. Kleber dodnes vede v oblasti této technologie a vývoje. Francouzské pneumatiky Kleber již přes 100 let vyrábějí kvalitní, trvanlivé a odolné obutí pro osobní, nákladní i traktorová vozidla. V roce 1947 přišel Kleber se zimní pneumatikou se znakem ledního medvěda.

Nový EU štítek

EU
Kleber
225/50 R17 98W
B
C
69 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Nahoru