Vážení zákazníci, rádi bychom vás informovali, že zaznamenáváme náhlý nárůst přepravních objednávek, což se v současné době může projevit prodloužením dodací lhůty zásilek.

Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Zesílená

Dunlop Sport All Seasons

Rozměry
Šířka
195
Profil
55
Průměr
R16
91V

Vzorek i směs dezénu pneumatik Dunlop Sport All Season jsou navrženy pro široké rozpětí teplot, snadno se proto přizpůsobí klimatickým podmínkám střední Evropy. Pneumatika Dunlop Sport All Season je certifikována...
Více informací

Celoroční -38%
Sport All Seasons

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Celoroční -38%

Vzorek i směs dezénu pneumatik Dunlop Sport All Season jsou navrženy pro široké rozpětí teplot, snadno se proto přizpůsobí klimatickým podmínkám střední Evropy. Pneumatika Dunlop Sport All Season je certifikována symbolem sněhové vločky, který označuje splnění oficiálních standardů pro specializované zimní pneumatiky. Směs pro každé počasí a plošší profil, který roznáší tlak rovnoměrně přináší také delší kilometrovou životnost. Výhody celoroční pneumatiky Dunlop Sport All Season: Výjimečná stabilita, Perfektní ochrana proti aquaplaningu, Polymerová směs snadno odolává výkyvům teplot, Nízká spotřeba paliva. Dezén pneumatiky Dunlop Sport All Season je navržen především pro vozy střední třídy, proto ho pořídíte v široké nabídce rozměrů od 14 do 18 palců. Celoroční pneumatika Dunlop Sport All Season díky vysoké hustotě 3D vaflových lamel nabízí skvělý záběr na sněhu a ledu. Pneumatika Dunlop Sport All Season je optimalizována v širokém teplotním rozsahu a nabízí výjimečné brzdění na mokré a kluzké vozovce a to na základě interních testu s konkurenčními dezény světových výrobců pneumatik.. Polymerová směs s vysokým podílem siliky si zachovává přilnavost za všech teplot a povětrnostních podmínek, a tak rychle a pružně reaguje v extrémních mrazech i na rozpáleném asfaltu. Pneumatika Dunlop Sport All Season je první a dlouho očekávaná celoroční pneumatika prémiového výrobce Dunlop. Každá drážka pneumatiky Dunlop Sport All Season je navržena tak, aby se v zátěží mohla zaklesnout o další v pořadí, jízda je proto mimořádně stabilní a dezén neztrácí tuhost ani při prudkém brždění a v zatáčkách. Silnou stránkou pneumatiky Dunlop Sport All Season je jízda na mokru, technologie Aqua Eject se opírá o objemnou síť příčných a podélných drážek, které vytlačují vodu z více směrů, to zkracuje brzdnou dráhu v dešti a chrání dezén proti aquaplaningu.

Dunlop Sport All Season je jedinečný koncept, který využívá žebrovaný design a tři důležité funkce: Konstrukce Sport-Lock poskytuje pneumatice výjimečnou ovladatelnost na suchém povrchu, silný pás a překryvný balíček pneumatiky podporují sportovní výkon v zatáčkách a lepší stabilitu. Běhoun s aqua-ejectem poskytuje silný brzdný účinek na mokrém povrchu, velkokapacitní podélné drážky a hrany zajišťují rozsáhlejší kontakt s vozovkou zrychlením odtoku vody z kontaktní plochy. Pneumatika Dunlop Sport All Season obsahuje směs weather-flex, která poskytuje optimalizovaný výkon za jakýchkoli teplot nebo povětrnostních podmínek, multifunkční polymerová směs udržuje pružnost gumy při širokém teplotním rozmezí.

Dunlop je jedním ze světových vedoucích výrobců výkonných a vysokovýkonných pneumatik pro prvovýbavu prestižních značek: Alfa Romeo, Audi, AMG, Aston Martin, BMW, Honda, Jaguar, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel/Vauxhall, Peugeot, Porsche, Renault, Rover, Seat, Škoda, Toyota a Volkswagen. Dunlop je jedním ze světových vedoucích výrobců pneumatik. V roce 2000 se firma Dunlop stala členem koncernu Goodyear Tire and Rubber Company, pod kterým funguje dodnes. Vyvíjí, vyrábí a prodává pneumatiky pro automobily, užitková vozidla i motocykly. Společnost Dunlop vznikla roku 1888 v severoirském Belfastu díky revolučnímu vynálezu, v prosinci daného roku získal John Boyd Dunlop patent na pneumatiku plněnou vzduchem. V roce 1945 začala značka Dunlop vyrábět revoluční bezdušové pneumatiky se samotěsnící vrstvou. Od té doby je společnost Dunlop leaderem ve vývoji nových technologií.

Nový EU štítek

EU
Dunlop
195/55 R16 91V
B
C
71 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Nahoru