- Šířka
- 165
- Profil
- 70
- Průměr
- R14
- 85T
Continental
ContiEcoContact 5
-
Zesílená
U malých vozů je tato velikost nejrozšířenější. Výběr těchto pneumatik je široký, proto je důležitý průvodce po tomto trhu, k čemuž slouží náš velký test.
Značky, které byly dříve málo známé se posouvají svými kvalitami do skupiny klasických prémiových značek. Apollo Anazer 3G Maxx dosáhla nejlepších výsledků na mokrých silnicích. V ostatních kritériích ukazuje vyvážené jízdní vlastnosti, takže si zaslouží od ADACu verdikt ?dobrý?. BARUM BRILLANTIS 2 není na mokré vozovce úplně nejlepší, ale přichází rovněž s poměrně vyváženým výkonem. Soupeřící modely CONTINENTAL a MICHELIN jsou na předních pozicích. CONTIECO CONTACT 5 vyniká v kritériích opotřebení a spotřeby paliva, ale jeho kvality snižují jízdní vlastnosti na mokré vozovce za MICHELIN ENERGY SAVER. Ten naopak můžeme hodnotit na mokré vozovce vysokými známkami kvality. ENERGY SAVER se představuje v opotřebení i spotřebě paliva na rozdíl od předchozí zkušenosti o něco hůř než konkurenční CONTINENTAL. Kromě těchto čtyř modelů si vysloužil PIRELLI CINTURATO P1 se svou bilancí rozsudek hodnocení jako ?dobrý?. V ADACU získalo devět modelů rozsudek ?uspokojivé?. Většina selhání a nedostatků se ukázala při jízdě na mokrých vozovkách. Pouze YOKOHAMA BLUEEARTH, KUMHO SOLUS KH17 a SEMPERIT COMFORT- LIFE 2 uspěly v kritériích opotřebení. Zvláště dlouhá brzdná dráha na mokré vozovce není dobrá. Když auto s pneumatikami značky PIRELLI již stojí, ostatní mají při brzdění ještě rychlost 47 km/h.
Naše tipy: Kdo věnuje zvláštní pozornost ? dobrým vlastnostem na mokré vozovce, měl by si zvolit MICHELIN ENERGY SAVER nebo APOLLO AMAZER 3G MAXX.
? nízké spotřebě paliva, měl by si zvolit CONTINENTAL CONTIECO CONTACT 5.
? malému opotřebení, měl by si vybrat FULDA ECOCONTROL, CONTINENTAL CONTIECO CONTACT 5 nebo GOODYEAR DURAGRIP.
? hluku, měl by si zvolit CONTINENTAL CONTIECO CONTACT 5, MICHELIN ENERGY SAVER nebo GOODYEAR DURAGRIP.
Název pneumatiky | Sucho | Mokro | Sníh | Led | Komfort | Hlučnost | Valivý odpor | Opotřebení | Celkové hodnocení |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Continental ContiEcoContact 5 | 1,5 | 2,5 | - | - | 2,5 | 2,5 | - | 1,3 | 3 |
Michelin Energy Saver | 1,6 | 2,2 | - | - | 2,6 | 2,6 | - | 2,0 | 3 |
Pirelli P1 Cinturato | 1,5 | 2,3 | - | - | 2,8 | 2,8 | - | 2,3 | 3 |
Apollo Amazer 3G Maxx | 1,6 | 2,2 | - | - | 3,7 | 3,7 | - | 2,5 | 3 |
Barum Brillantis 2 | 1,9 | 2,5 | - | - | 3,1 | 3,1 | - | 2,5 | 3 |
Goodyear Duragrip | 1,5 | 2,8 | - | - | 2,6 | 2,6 | - | 1,5 | 2 |
Fulda EcoControl | 1,6 | 3,0 | - | - | 3,2 | 3,2 | - | 1,0 | 2 |
Yokohama BluEarth | 1,4 | 2,4 | - | - | 2,8 | 2,8 | - | 2,8 | 2 |
Dunlop SP StreetResponse | 1,6 | 2,7 | - | - | 3,0 | 3,0 | - | 2,3 | 2 |
Hankook K 425 | 1,6 | 2,6 | - | - | 2,9 | 2,9 | - | 2,5 | 2 |
Kumho Solus KH17 | 1,6 | 2,3 | - | - | 3,1 | 3,1 | - | 3,0 | 2 |
Firestone MultiHawk | 1,6 | 2,7 | - | - | 3,2 | 3,2 | - | 2,5 | 2 |
Semperit Comfort Life 2 | 1,7 | 2,5 | - | - | 3,1 | 3,1 | - | 3,3 | 2 |
GT-Radial Champiro Eco | 2,4 | 3,2 | - | - | 2,7 | 2,7 | - | 2,0 | 2 |
Infinity Inf-030 | 2,0 | 5,2 | - | - | 3,8 | 3,8 | - | 0,5 | 1 | Název pneumatiky | Sucho | Mokro | Sníh | Led | Komfort | Hlučnost | Valivý odpor | Opotřebení | Celkové hodnocení |
Stabilita - sucho | 1.4 |
---|---|
Ovladatelnost - sucho | 1.6 |
Brždění - sucho | 1.3 |
Brždění - mokro | 2.6 |
Akvaplaning podélný - mokro | 2.8 |
Akvaplaning příčný - mokro | 2.5 |
Ovladatelnost - mokro | 2.0 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 3.0 |
Vnitřní hlučnost | 2.0 |
Vnější hlučnost | 3.0 |
Spotřeba paliva | 1.3 |
Stabilita - sucho | 1.4 |
---|---|
Ovladatelnost - sucho | 1.4 |
Brždění - sucho | 2.0 |
Brždění - mokro | 2.6 |
Akvaplaning podélný - mokro | 1.8 |
Akvaplaning příčný - mokro | 2.0 |
Ovladatelnost - mokro | 2.0 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 2.0 |
Vnitřní hlučnost | 2.0 |
Vnější hlučnost | 3.1 |
Spotřeba paliva | 1.7 |
Stabilita - sucho | 1.4 |
---|---|
Ovladatelnost - sucho | 1.4 |
Brždění - sucho | 1.5 |
Brždění - mokro | 2.0 |
Akvaplaning podélný - mokro | 2.8 |
Akvaplaning příčný - mokro | 3.0 |
Ovladatelnost - mokro | 2.0 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 2.0 |
Vnitřní hlučnost | 2.5 |
Vnější hlučnost | 3.1 |
Spotřeba paliva | 2.0 |
Stabilita - sucho | 1.4 |
---|---|
Ovladatelnost - sucho | 1.3 |
Brždění - sucho | 2.0 |
Brždění - mokro | 2.5 |
Akvaplaning podélný - mokro | 2.3 |
Akvaplaning příčný - mokro | 2.0 |
Ovladatelnost - mokro | 2.0 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 2.0 |
Vnitřní hlučnost | 3.3 |
Vnější hlučnost | 4.0 |
Spotřeba paliva | 2.1 |
Stabilita - sucho | 1.6 |
---|---|
Ovladatelnost - sucho | 1.8 |
Brždění - sucho | 2.3 |
Brždění - mokro | 2.8 |
Akvaplaning podélný - mokro | 2.3 |
Akvaplaning příčný - mokro | 2.0 |
Ovladatelnost - mokro | 2.1 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 3.0 |
Vnitřní hlučnost | 2.8 |
Vnější hlučnost | 3.3 |
Spotřeba paliva | 2.1 |
Stabilita - sucho | 1.4 |
---|---|
Ovladatelnost - sucho | 1.3 |
Brždění - sucho | 1.8 |
Brždění - mokro | 2.9 |
Akvaplaning podélný - mokro | 2.8 |
Akvaplaning příčný - mokro | 3.0 |
Ovladatelnost - mokro | 2.5 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 3.0 |
Vnitřní hlučnost | 2.3 |
Vnější hlučnost | 2.9 |
Spotřeba paliva | 1.7 |
Stabilita - sucho | 1.5 |
---|---|
Ovladatelnost - sucho | 1.5 |
Brždění - sucho | 1.8 |
Brždění - mokro | 3.4 |
Akvaplaning podélný - mokro | 2.8 |
Akvaplaning příčný - mokro | 2.0 |
Ovladatelnost - mokro | 3.0 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 3.0 |
Vnitřní hlučnost | 2.8 |
Vnější hlučnost | 3.6 |
Spotřeba paliva | 2.0 |
Stabilita - sucho | 1.4 |
---|---|
Ovladatelnost - sucho | 1.4 |
Brždění - sucho | 1.3 |
Brždění - mokro | 2.4 |
Akvaplaning podélný - mokro | 2.8 |
Akvaplaning příčný - mokro | 3.5 |
Ovladatelnost - mokro | 1.6 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 3.0 |
Vnitřní hlučnost | 2.8 |
Vnější hlučnost | 2.8 |
Spotřeba paliva | 2.2 |
Stabilita - sucho | 1.4 |
---|---|
Ovladatelnost - sucho | 1.4 |
Brždění - sucho | 1.8 |
Brždění - mokro | 3.0 |
Akvaplaning podélný - mokro | 2.8 |
Akvaplaning příčný - mokro | 2.5 |
Ovladatelnost - mokro | 2.1 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 3.0 |
Vnitřní hlučnost | 2.8 |
Vnější hlučnost | 3.1 |
Spotřeba paliva | 1.8 |
Stabilita - sucho | 1.6 |
---|---|
Ovladatelnost - sucho | 1.4 |
Brždění - sucho | 1.8 |
Brždění - mokro | 2.8 |
Akvaplaning podélný - mokro | 2.3 |
Akvaplaning příčný - mokro | 2.0 |
Ovladatelnost - mokro | 2.5 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 3.0 |
Vnitřní hlučnost | 2.8 |
Vnější hlučnost | 2.9 |
Spotřeba paliva | 2.3 |
Stabilita - sucho | 1.5 |
---|---|
Ovladatelnost - sucho | 1.4 |
Brždění - sucho | 1.8 |
Brždění - mokro | 2.8 |
Akvaplaning podélný - mokro | 1.8 |
Akvaplaning příčný - mokro | 2.5 |
Ovladatelnost - mokro | 1.9 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 2.0 |
Vnitřní hlučnost | 3.0 |
Vnější hlučnost | 3.2 |
Spotřeba paliva | 2.5 |
Stabilita - sucho | 1.4 |
---|---|
Ovladatelnost - sucho | 1.3 |
Brždění - sucho | 2.0 |
Brždění - mokro | 3.0 |
Akvaplaning podélný - mokro | 2.8 |
Akvaplaning příčný - mokro | 2.5 |
Ovladatelnost - mokro | 2.4 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 2.0 |
Vnitřní hlučnost | 3.0 |
Vnější hlučnost | 3.3 |
Spotřeba paliva | 2.4 |
Stabilita - sucho | 1.4 |
---|---|
Ovladatelnost - sucho | 1.5 |
Brždění - sucho | 2.0 |
Brždění - mokro | 2.5 |
Akvaplaning podélný - mokro | 2.3 |
Akvaplaning příčný - mokro | 2.0 |
Ovladatelnost - mokro | 2.5 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 3.0 |
Vnitřní hlučnost | 2.5 |
Vnější hlučnost | 3.6 |
Spotřeba paliva | 2.3 |
Stabilita - sucho | 3.0 |
---|---|
Ovladatelnost - sucho | 2.5 |
Brždění - sucho | 1.5 |
Brždění - mokro | 3.0 |
Akvaplaning podélný - mokro | 3.8 |
Akvaplaning příčný - mokro | 4.0 |
Ovladatelnost - mokro | 2.6 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 3.0 |
Vnitřní hlučnost | 2.3 |
Vnější hlučnost | 3.0 |
Spotřeba paliva | 1.9 |
Stabilita - sucho | 2.1 |
---|---|
Ovladatelnost - sucho | 1.8 |
Brždění - sucho | 1.8 |
Brždění - mokro | 4.9 |
Akvaplaning podélný - mokro | 3.3 |
Akvaplaning příčný - mokro | 3.5 |
Ovladatelnost - mokro | 5.2 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 4.0 |
Vnitřní hlučnost | 3.5 |
Vnější hlučnost | 4.0 |
Spotřeba paliva | 2.3 |