- Šířka
- 185
- Profil
- 60
- Průměr
- 14

Pneumatiky pro vozy malé a střední třídy: Celkem 18 druhů muselo podstoupit hodnocení společnosti ADAC. Překvapivě mnoho z nich ukázalo slabiny při jízdě na mokru, jedna z pneumatik, BF Goodrich Profiler 2, při kritériích úplně propadla. Většina z testovaných pneumatik je ale doporučeníhodná. Bridgestone a Pirelli znovu ukázali, jak mají vypadat správné pneumatiky.
Název pneumatiky | Sucho | Mokro | Sníh | Led | Komfort | Hlučnost | Valivý odpor | Opotřebení | Celkové hodnocení |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Bridgestone ER300 | 1.2 | 1.9 | - | - | 1.9 | 1.9 | 3.0 | 2.2 | |
Pirelli P6 | 1.7 | 2.0 | - | - | 2.9 | 2.9 | 3.0 | 2.3 | |
Maloya Futura Primato | 2.2 | 2.2 | - | - | 2.8 | 2.8 | 3.0 | 1.6 | |
Goodyear Excellence | 1.7 | 2.2 | - | - | 2.1 | 2.1 | 3.0 | 2.7 | |
Nokian NRHi | 2.0 | 2.4 | - | - | 2.7 | 2.7 | 2.7 | 2.1 | |
Vredestein Hi-Trac | 2.4 | 2.2 | - | - | 3.2 | 3.2 | 3.0 | 1.8 | |
Dunlop SP Sport 01 | 1.7 | 2.4 | - | - | 2.3 | 2.3 | 2.7 | 2.7 | |
Hankook K 415 | 2.0 | 2.2 | - | - | 2.3 | 2.3 | 3.0 | 2.5 | |
Firestone Firehawk TZ200 | 1.9 | 2.4 | - | - | 2.0 | 2.0 | 3.0 | 2.6 | |
Continental EcoContact 3 | 1.7 | 2.3 | - | - | 2.2 | 2.2 | 2.7 | 3.1 | |
Kumho Solus KH15 | 1.9 | 2.7 | - | - | 2.2 | 2.2 | 3.0 | 2.2 | |
Uniroyal Rallye 550 | 2.1 | 2.4 | - | - | 2.3 | 2.3 | 3.0 | 2.8 | |
Kleber Dynaxer HP2 | 1.7 | 3.2 | - | - | 2.5 | 2.5 | 2.7 | 1.0 | |
Yokohama A-Drive | 2.0 | 3.2 | - | - | 2.9 | 2.9 | 2.7 | 1.8 | |
Semperit Speed-Comfort | 2.3 | 3.2 | - | - | 2.8 | 2.8 | 3.0 | 1.7 | |
Barum Bravuris | 2.7 | 2.8 | - | - | 2.7 | 2.7 | 2.7 | 2.5 | |
Pneumant PN550 | 1.7 | 3.4 | - | - | 2.7 | 2.7 | 2.7 | 2.7 | |
BFGoodrich Profiler 2 | 1.3 | 3.6 | - | - | 2.5 | 2.5 | 3.0 | 0.5 | |
Název pneumatiky | Sucho | Mokro | Sníh | Led | Komfort | Hlučnost | Valivý odpor | Opotřebení | Celkové hodnocení |
Zatáčení - sucho | 0.9 |
---|---|
Změna stopy - sucho | 0.9 |
Brždění - sucho | 1.9 |
Brždění - mokro | 1.5 |
Akvaplaning podélný - mokro | 2.6 |
Akvaplaning příčný - mokro | 2.3 |
Ovladatelnost - mokro | 1.5 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 2.5 |
Vnitřní hlučnost | 1.7 |
Vnější hlučnost | 2.0 |
Zatáčení - sucho | 1.3 |
---|---|
Změna stopy - sucho | 1.3 |
Brždění - sucho | 2.7 |
Brždění - mokro | 1.8 |
Akvaplaning podélný - mokro | 2.8 |
Akvaplaning příčný - mokro | 2.5 |
Ovladatelnost - mokro | 1.5 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 2.0 |
Vnitřní hlučnost | 3.0 |
Vnější hlučnost | 2.8 |
Zatáčení - sucho | 1.5 |
---|---|
Změna stopy - sucho | 1.5 |
Brždění - sucho | 3.9 |
Brždění - mokro | 2.0 |
Akvaplaning podélný - mokro | 2.9 |
Akvaplaning příčný - mokro | 2.3 |
Ovladatelnost - mokro | 1.9 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 2.5 |
Vnitřní hlučnost | 2.8 |
Vnější hlučnost | 2.8 |
Zatáčení - sucho | 1.8 |
---|---|
Změna stopy - sucho | 1.6 |
Brždění - sucho | 1.8 |
Brždění - mokro | 1.9 |
Akvaplaning podélný - mokro | 2.9 |
Akvaplaning příčný - mokro | 2.7 |
Ovladatelnost - mokro | 1.8 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 2.7 |
Vnitřní hlučnost | 2.1 |
Vnější hlučnost | 2.0 |
Zatáčení - sucho | 1.8 |
---|---|
Změna stopy - sucho | 1.8 |
Brždění - sucho | 2.3 |
Brždění - mokro | 2.3 |
Akvaplaning podélný - mokro | 2.8 |
Akvaplaning příčný - mokro | 2.7 |
Ovladatelnost - mokro | 2.1 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 2.5 |
Vnitřní hlučnost | 2.9 |
Vnější hlučnost | 2.5 |
Zatáčení - sucho | 1.9 |
---|---|
Změna stopy - sucho | 1.9 |
Brždění - sucho | 3.5 |
Brždění - mokro | 2.3 |
Akvaplaning podélný - mokro | 2.3 |
Akvaplaning příčný - mokro | 2.0 |
Ovladatelnost - mokro | 1.8 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 2.7 |
Vnitřní hlučnost | 3.3 |
Vnější hlučnost | 3.0 |
Zatáčení - sucho | 1.5 |
---|---|
Změna stopy - sucho | 1.5 |
Brždění - sucho | 2.1 |
Brždění - mokro | 2.0 |
Akvaplaning podélný - mokro | 3.0 |
Akvaplaning příčný - mokro | 2.5 |
Ovladatelnost - mokro | 2.2 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 2.7 |
Vnitřní hlučnost | 2.5 |
Vnější hlučnost | 2.0 |
Zatáčení - sucho | 1.8 |
---|---|
Změna stopy - sucho | 1.8 |
Brždění - sucho | 2.5 |
Brždění - mokro | 1.9 |
Akvaplaning podélný - mokro | 3.2 |
Akvaplaning příčný - mokro | 2.3 |
Ovladatelnost - mokro | 1.8 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 2.7 |
Vnitřní hlučnost | 2.6 |
Vnější hlučnost | 2.0 |
Zatáčení - sucho | 1.5 |
---|---|
Změna stopy - sucho | 1.5 |
Brždění - sucho | 2.8 |
Brždění - mokro | 2.3 |
Akvaplaning podélný - mokro | 2.6 |
Akvaplaning příčný - mokro | 2.3 |
Ovladatelnost - mokro | 2.1 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 2.7 |
Vnitřní hlučnost | 1.9 |
Vnější hlučnost | 2.0 |
Zatáčení - sucho | 1.3 |
---|---|
Změna stopy - sucho | 1.1 |
Brždění - sucho | 2.7 |
Brždění - mokro | 1.9 |
Akvaplaning podélný - mokro | 3.0 |
Akvaplaning příčný - mokro | 2.5 |
Ovladatelnost - mokro | 2.0 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 2.7 |
Vnitřní hlučnost | 2.3 |
Vnější hlučnost | 2.0 |
Zatáčení - sucho | 1.3 |
---|---|
Změna stopy - sucho | 1.5 |
Brždění - sucho | 3.2 |
Brždění - mokro | 2.5 |
Akvaplaning podélný - mokro | 3.0 |
Akvaplaning příčný - mokro | 3.3 |
Ovladatelnost - mokro | 2.4 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 3.0 |
Vnitřní hlučnost | 1.9 |
Vnější hlučnost | 2.5 |
Zatáčení - sucho | 1.8 |
---|---|
Změna stopy - sucho | 1.8 |
Brždění - sucho | 2.9 |
Brždění - mokro | 2.5 |
Akvaplaning podélný - mokro | 2.5 |
Akvaplaning příčný - mokro | 2.0 |
Ovladatelnost - mokro | 2.1 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 3.0 |
Vnitřní hlučnost | 2.1 |
Vnější hlučnost | 2.5 |
Zatáčení - sucho | 1.4 |
---|---|
Změna stopy - sucho | 1.4 |
Brždění - sucho | 2.5 |
Brždění - mokro | 3.3 |
Akvaplaning podélný - mokro | 3.1 |
Akvaplaning příčný - mokro | 3.0 |
Ovladatelnost - mokro | 3.1 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 3.3 |
Vnitřní hlučnost | 2.9 |
Vnější hlučnost | 2.0 |
Zatáčení - sucho | 1.3 |
---|---|
Změna stopy - sucho | 1.5 |
Brždění - sucho | 3.3 |
Brždění - mokro | 3.3 |
Akvaplaning podélný - mokro | 3.2 |
Akvaplaning příčný - mokro | 2.7 |
Ovladatelnost - mokro | 3.2 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 3.5 |
Vnitřní hlučnost | 2.8 |
Vnější hlučnost | 3.0 |
Zatáčení - sucho | 1.4 |
---|---|
Změna stopy - sucho | 1.4 |
Brždění - sucho | 4.3 |
Brždění - mokro | 3.8 |
Akvaplaning podélný - mokro | 2.8 |
Akvaplaning příčný - mokro | 2.5 |
Ovladatelnost - mokro | 3.0 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 3.3 |
Vnitřní hlučnost | 2.8 |
Vnější hlučnost | 2.8 |
Zatáčení - sucho | 2.5 |
---|---|
Změna stopy - sucho | 2.5 |
Brždění - sucho | 3.2 |
Brždění - mokro | 3.1 |
Akvaplaning podélný - mokro | 2.5 |
Akvaplaning příčný - mokro | 2.3 |
Ovladatelnost - mokro | 2.7 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 3.0 |
Vnitřní hlučnost | 3.2 |
Vnější hlučnost | 2.3 |
Zatáčení - sucho | 1.3 |
---|---|
Změna stopy - sucho | 1.3 |
Brždění - sucho | 2.5 |
Brždění - mokro | 3.6 |
Akvaplaning podélný - mokro | 3.3 |
Akvaplaning příčný - mokro | 3.3 |
Ovladatelnost - mokro | 3.2 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 3.5 |
Vnitřní hlučnost | 3.2 |
Vnější hlučnost | 2.3 |
Zatáčení - sucho | 1.1 |
---|---|
Změna stopy - sucho | 1.3 |
Brždění - sucho | 1.4 |
Brždění - mokro | 3.2 |
Akvaplaning podélný - mokro | 3.5 |
Akvaplaning příčný - mokro | 3.7 |
Ovladatelnost - mokro | 3.8 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 4.3 |
Vnitřní hlučnost | 3.0 |
Vnější hlučnost | 2.0 |