- Šířka
- 205
- Profil
- 55
- Průměr
- R16
- 91V
Continental
ContiPremiumContact 2
-
Zesílená
Německá síť stanic technické kontroly GTÜ otestovala společně s autoklubem ACE sedm sad letních pneumatik, které obouvají převážně majitelé octavií. Pneumatiky musely splňovat běžná kritéria, kterými jsou bezpečnost, spotřeba paliva, valivý odpor, přilnavost apod. Testem se nejlepe prokousaly pneumatiky Continental PremiumContact 2, v těsném závěsu za nimi pak Pirelli Cinturato P7. Další porovnejte již sami.
Název pneumatiky | Sucho | Mokro | Sníh | Led | Komfort | Hlučnost | Valivý odpor | Opotřebení | Celkové hodnocení |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Continental ContiPremiumContact 2 | 35 | 76 | - | - | - | - | - | - | 142 |
Pirelli P7 Cinturato | 35 | 68 | - | - | - | - | - | - | 136 |
Dunlop SP FastResponse | 37 | 59 | - | - | - | - | - | - | 131 |
Nokian V | 30 | 66 | - | - | - | - | - | - | 129 |
Bridgestone ER300 Ecopia | 38 | 59 | - | - | - | - | - | - | 123 |
Goodyear EfficientGrip | 33 | 52 | - | - | - | - | - | - | 123 |
Michelin Energy Saver | 34 | 48 | - | - | - | - | - | - | 112 | Název pneumatiky | Sucho | Mokro | Sníh | Led | Komfort | Hlučnost | Valivý odpor | Opotřebení | Celkové hodnocení |
Brždění - sucho(20) | 20 |
---|---|
Ovladatelnost (subjektivní) - sucho(20) | 15 |
Brždění - mokro(30) | 24 |
Ovladatelnost (naměřeno) - mokro(10) | 9 |
Ovladatelnost (subjektivní) - mokro(20) | 20 |
Akvaplaning příčný - mokro(10) | 7 |
Akvaplaning podélný - mokro(10) | 8 |
Hlučnost v dB(A)(10) | 9 |
Valivý odpor(20) | 16 |
Brždění - sucho(20) | 19 |
---|---|
Ovladatelnost (subjektivní) - sucho(20) | 18 |
Brždění - mokro(30) | 17 |
Ovladatelnost (naměřeno) - mokro(10) | 8 |
Ovladatelnost (subjektivní) - mokro(20) | 18 |
Akvaplaning příčný - mokro(10) | 8 |
Akvaplaning podélný - mokro(10) | 8 |
Hlučnost v dB(A)(10) | 9 |
Valivý odpor(20) | 16 |
Brždění - sucho(20) | 15 |
---|---|
Ovladatelnost (subjektivní) - sucho(20) | 15 |
Brždění - mokro(30) | 22 |
Ovladatelnost (naměřeno) - mokro(10) | 9 |
Ovladatelnost (subjektivní) - mokro(20) | 18 |
Akvaplaning příčný - mokro(10) | 8 |
Akvaplaning podélný - mokro(10) | 9 |
Hlučnost v dB(A)(10) | 10 |
Valivý odpor(20) | 18 |
Brždění - sucho(20) | 18 |
---|---|
Ovladatelnost (subjektivní) - sucho(20) | 20 |
Brždění - mokro(30) | 17 |
Ovladatelnost (naměřeno) - mokro(10) | 7 |
Ovladatelnost (subjektivní) - mokro(20) | 15 |
Akvaplaning příčný - mokro(10) | 10 |
Akvaplaning podélný - mokro(10) | 10 |
Hlučnost v dB(A)(10) | 8 |
Valivý odpor(20) | 12 |
Brždění - sucho(20) | 18 |
---|---|
Ovladatelnost (subjektivní) - sucho(20) | 15 |
Brždění - mokro(30) | 16 |
Ovladatelnost (naměřeno) - mokro(10) | 7 |
Ovladatelnost (subjektivní) - mokro(20) | 15 |
Akvaplaning příčný - mokro(10) | 8 |
Akvaplaning podélný - mokro(10) | 6 |
Hlučnost v dB(A)(10) | 8 |
Valivý odpor(20) | 20 |
Brždění - sucho(20) | 16 |
---|---|
Ovladatelnost (subjektivní) - sucho(20) | 18 |
Brždění - mokro(30) | 18 |
Ovladatelnost (naměřeno) - mokro(10) | 6 |
Ovladatelnost (subjektivní) - mokro(20) | 10 |
Akvaplaning příčný - mokro(10) | 7 |
Akvaplaning podélný - mokro(10) | 7 |
Hlučnost v dB(A)(10) | 8 |
Valivý odpor(20) | 18 |