- Šířka
- 120
- Profil
- 70
- Průměr
- 17

Závodní okruh :
Náskok sice není velký, výsledky však srozumitelně ukazují, kde se Pirelli cítí být jako doma - na závodním okruhu. Tady si svou nadřazenost udržely po mnoho kol. Pozoruhodného úspěchu také dosáhly zcela nové Dunlop Sportsmart, které přesvědčují přilnavostí a stabilitou v zahřátém stavu.
Mokro :
Zbrojení na mokrý asfalt začalo - Michelin si s novými Power Pure udržel první místo, Dunlop mu však velmi nepří jemně šlape na paty. Nové Metzeler M5 se rovněž dobře předvedly, a pokračují tak v cestě, kterou nastoupil již jejich předchůdce - model M3.
Běžný provoz :
Po testování v běžném provozu je tu malá změna pořadí. Zatímco Pirelli předvádí i na normální silnici suverénní výkon, Conti a Dunlop si přehodily místa. Mimořádnou předností obutí Continental je prvotřídní odezva.
Název pneumatiky | Sucho | Mokro | Sníh | Led | Komfort | Hlučnost | Valivý odpor | Opotřebení | Celkové hodnocení |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Dunlop Sportsmart | - | - | - | - | - | - | - | - | 261 |
Pirelli Diablo Rosso Corsa | - | - | - | - | - | - | - | - | 256 |
Continental Sport Attack | - | - | - | - | - | - | - | - | 250 |
Metzeler Sportec M5 Inter. | - | - | - | - | - | - | - | - | 250 |
Michelin Power Pure | - | - | - | - | - | - | - | - | 241 |
Bridgestone BT 016 | - | - | - | - | - | - | - | - | 224 |
Název pneumatiky | Sucho | Mokro | Sníh | Led | Komfort | Hlučnost | Valivý odpor | Opotřebení | Celkové hodnocení |
Závodní okruh
Mokrá trať
Běžná silnice
Konečné hodnocení