- Šířka
- 120
- Profil
- 70
- Průměr
- R17
- 58W
Pirelli
Diablo Rosso 3
-
Silniční
-
Doporučujeme
Existuje ideální obutí na superbike? Pokud jezdíte jen na okruhu, máte nejspíš už dávno jasno. Jenže pokud se pohybujete s litrovou kapotou po silnici za každého počasí a tu a tam zavítáte na okruhové jízdy, výběr se dost komplikuje. Pneumatika pro superbike totiž musí být především univerzální, tzn. obstát jak za nižších rychlostí (a tedy za nižší provozní teploty) na okresce, tak dobře fungovat na vodě a samozřejmě nesmí pokazit radost ani při extrémním zatížení na závodní trati. Výrobci pneumatik vždy nabízejí ještě daleko sportovnější specifikaci obutí pro superbiky, testované kousky ale aspirují především na to, podávat vysoký výkon za různých podmínek. Právě v tom je vývoj pneumatiky skutečně náročnou disciplínou, protože splnění různých nároků často znamená, že pneumatika musí splňovat zcela protichůdné požadavky (např. přilnavost za vysokých teplot na okruhu a za nízkých teplot na vodě).
Název pneumatiky | Sucho | Mokro | Sníh | Led | Komfort | Hlučnost | Valivý odpor | Opotřebení | Celkové hodnocení |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Pirelli Diablo Rosso 3 | - | - | - | - | - | - | - | - | 453 |
Metzeler Sportec M7 RR | - | - | - | - | - | - | - | - | 448 |
Bridgestone S 21 | - | - | - | - | - | - | - | - | 442 |
Dunlop Sportmax Sportsmart II Max | - | - | - | - | - | - | - | - | 442 |
Continental ContiSportAttack 3 | - | - | - | - | - | - | - | - | 439 |
Michelin Power RS | - | - | - | - | - | - | - | - | 439 | Název pneumatiky | Sucho | Mokro | Sníh | Led | Komfort | Hlučnost | Valivý odpor | Opotřebení | Celkové hodnocení |
Závodní okruh - agilita(10) | 8 |
---|---|
Závodní okruh - Přesnost řízení(10) | 10 |
Závodní okruh - Stabilita v zatáčkách(20) | 19 |
Závodní okruh - Přilnavost v náklonu(20) | 19 |
Závodní okruh - Přilnavost při zrychlování(20) | 19 |
Závodní okruh - Chování na hranici přilnavosti(20) | 19 |
Závodní okruh - Celkem body(100) | 94 |
Okreska / nové pneu - Provoz za studena(10) | 8 |
Okreska / nové pneu - Agilita(20) | 17 |
Okreska / nové pneu - Přesnost řízení(20) | 19 |
Okreska / nové pneu - Stabilita v zatáčkách(10) | 9 |
Okreska / nové pneu - Přilnavost v náklonu/Přilnavost při zrychlování(20) | 20 |
Okreska / nové pneu - Chování na hranici přilnavosti(10) | 9 |
Okreska / nové pneu - Tendence k narovnání(10) | 8 |
Okreska / nové pneu - Celkem body(100) | 90 |
Mokro - Agilita(10) | 8 |
Mokro - Přesnost řízení(20) | 18 |
Mokro - Přilnavost v náklonu(20) | 19 |
Mokro - Přilnavost při zrychlování(20) | 19 |
Mokro - Chování na hranici přilnavosti(20) | 18 |
Mokro - Brždění(10) | 9 |
Mokro - Brzdná dráha ze 100km/h (m) | 43,3 |
Mokro - Celkem body(100) | 91 |
Okresky po 4000km - Provoz za studena(10) | 8 |
Okresky po 4000km - Agilita(20) | 16 |
Okresky po 4000km - Přesnost řízení(20) | 18 |
Okresky po 4000km - Stabilita v zatáčkách(10) | 9 |
Okresky po 4000km - Přilnavost v náklonu/Přilnavost při zrychlování(20) | 20 |
Okresky po 4000km - Chování na hranici přilnavosti(10) | 9 |
Okresky po 4000km - Tendence k narovnání(10) | 7 |
Okresky po 4000km - Celkem body(100) | 87 |
Opotřebení po 4000km - Přední kolo(50) | 48 |
Opotřebení po 4000km - Zadní kolo(50) | 43 |
Opotřebení po 4000km - Celkem body(100) | 91 |
Závodní okruh - agilita(10) | 8 |
---|---|
Závodní okruh - Přesnost řízení(10) | 9 |
Závodní okruh - Stabilita v zatáčkách(20) | 19 |
Závodní okruh - Přilnavost v náklonu(20) | 19 |
Závodní okruh - Přilnavost při zrychlování(20) | 18 |
Závodní okruh - Chování na hranici přilnavosti(20) | 19 |
Závodní okruh - Celkem body(100) | 92 |
Okreska / nové pneu - Provoz za studena(10) | 9 |
Okreska / nové pneu - Agilita(20) | 17 |
Okreska / nové pneu - Přesnost řízení(20) | 18 |
Okreska / nové pneu - Stabilita v zatáčkách(10) | 9 |
Okreska / nové pneu - Přilnavost v náklonu/Přilnavost při zrychlování(20) | 20 |
Okreska / nové pneu - Chování na hranici přilnavosti(10) | 9 |
Okreska / nové pneu - Tendence k narovnání(10) | 9 |
Okreska / nové pneu - Celkem body(100) | 91 |
Mokro - Agilita(10) | 9 |
Mokro - Přesnost řízení(20) | 19 |
Mokro - Přilnavost v náklonu(20) | 19 |
Mokro - Přilnavost při zrychlování(20) | 19 |
Mokro - Chování na hranici přilnavosti(20) | 18 |
Mokro - Brždění(10) | 9 |
Mokro - Brzdná dráha ze 100km/h (m) | 44,4 |
Mokro - Celkem body(100) | 93 |
Okresky po 4000km - Provoz za studena(10) | 9 |
Okresky po 4000km - Agilita(20) | 15 |
Okresky po 4000km - Přesnost řízení(20) | 16 |
Okresky po 4000km - Stabilita v zatáčkách(10) | 9 |
Okresky po 4000km - Přilnavost v náklonu/Přilnavost při zrychlování(20) | 20 |
Okresky po 4000km - Chování na hranici přilnavosti(10) | 9 |
Okresky po 4000km - Tendence k narovnání(10) | 7 |
Okresky po 4000km - Celkem body(100) | 85 |
Opotřebení po 4000km - Přední kolo(50) | 45 |
Opotřebení po 4000km - Zadní kolo(50) | 42 |
Opotřebení po 4000km - Celkem body(100) | 87 |
Závodní okruh - agilita(10) | 9 |
---|---|
Závodní okruh - Přesnost řízení(10) | 9 |
Závodní okruh - Stabilita v zatáčkách(20) | 17 |
Závodní okruh - Přilnavost v náklonu(20) | 17 |
Závodní okruh - Přilnavost při zrychlování(20) | 17 |
Závodní okruh - Chování na hranici přilnavosti(20) | 19 |
Závodní okruh - Celkem body(100) | 88 |
Okreska / nové pneu - Provoz za studena(10) | 8 |
Okreska / nové pneu - Agilita(20) | 18 |
Okreska / nové pneu - Přesnost řízení(20) | 18 |
Okreska / nové pneu - Stabilita v zatáčkách(10) | 9 |
Okreska / nové pneu - Přilnavost v náklonu/Přilnavost při zrychlování(20) | 19 |
Okreska / nové pneu - Chování na hranici přilnavosti(10) | 9 |
Okreska / nové pneu - Tendence k narovnání(10) | 8 |
Okreska / nové pneu - Celkem body(100) | 89 |
Mokro - Agilita(10) | 9 |
Mokro - Přesnost řízení(20) | 18 |
Mokro - Přilnavost v náklonu(20) | 18 |
Mokro - Přilnavost při zrychlování(20) | 18 |
Mokro - Chování na hranici přilnavosti(20) | 18 |
Mokro - Brždění(10) | 9 |
Mokro - Brzdná dráha ze 100km/h (m) | 44,1 |
Mokro - Celkem body(100) | 90 |
Okresky po 4000km - Provoz za studena(10) | 8 |
Okresky po 4000km - Agilita(20) | 17 |
Okresky po 4000km - Přesnost řízení(20) | 16 |
Okresky po 4000km - Stabilita v zatáčkách(10) | 9 |
Okresky po 4000km - Přilnavost v náklonu/Přilnavost při zrychlování(20) | 19 |
Okresky po 4000km - Chování na hranici přilnavosti(10) | 9 |
Okresky po 4000km - Tendence k narovnání(10) | 7 |
Okresky po 4000km - Celkem body(100) | 85 |
Opotřebení po 4000km - Přední kolo(50) | 47 |
Opotřebení po 4000km - Zadní kolo(50) | 43 |
Opotřebení po 4000km - Celkem body(100) | 90 |
Závodní okruh - agilita(10) | 9 |
---|---|
Závodní okruh - Přesnost řízení(10) | 10 |
Závodní okruh - Stabilita v zatáčkách(20) | 16 |
Závodní okruh - Přilnavost v náklonu(20) | 17 |
Závodní okruh - Přilnavost při zrychlování(20) | 16 |
Závodní okruh - Chování na hranici přilnavosti(20) | 19 |
Závodní okruh - Celkem body(100) | 87 |
Okreska / nové pneu - Provoz za studena(10) | 8 |
Okreska / nové pneu - Agilita(20) | 18 |
Okreska / nové pneu - Přesnost řízení(20) | 18 |
Okreska / nové pneu - Stabilita v zatáčkách(10) | 9 |
Okreska / nové pneu - Přilnavost v náklonu/Přilnavost při zrychlování(20) | 19 |
Okreska / nové pneu - Chování na hranici přilnavosti(10) | 9 |
Okreska / nové pneu - Tendence k narovnání(10) | 9 |
Okreska / nové pneu - Celkem body(100) | 90 |
Mokro - Agilita(10) | 9 |
Mokro - Přesnost řízení(20) | 17 |
Mokro - Přilnavost v náklonu(20) | 17 |
Mokro - Přilnavost při zrychlování(20) | 17 |
Mokro - Chování na hranici přilnavosti(20) | 17 |
Mokro - Brždění(10) | 8 |
Mokro - Brzdná dráha ze 100km/h (m) | 46,5 |
Mokro - Celkem body(100) | 85 |
Okresky po 4000km - Provoz za studena(10) | 8 |
Okresky po 4000km - Agilita(20) | 17 |
Okresky po 4000km - Přesnost řízení(20) | 17 |
Okresky po 4000km - Stabilita v zatáčkách(10) | 9 |
Okresky po 4000km - Přilnavost v náklonu/Přilnavost při zrychlování(20) | 19 |
Okresky po 4000km - Chování na hranici přilnavosti(10) | 9 |
Okresky po 4000km - Tendence k narovnání(10) | 8 |
Okresky po 4000km - Celkem body(100) | 87 |
Opotřebení po 4000km - Přední kolo(50) | 49 |
Opotřebení po 4000km - Zadní kolo(50) | 44 |
Opotřebení po 4000km - Celkem body(100) | 93 |
Závodní okruh - agilita(10) | 10 |
---|---|
Závodní okruh - Přesnost řízení(10) | 9 |
Závodní okruh - Stabilita v zatáčkách(20) | 18 |
Závodní okruh - Přilnavost v náklonu(20) | 18 |
Závodní okruh - Přilnavost při zrychlování(20) | 16 |
Závodní okruh - Chování na hranici přilnavosti(20) | 18 |
Závodní okruh - Celkem body(100) | 89 |
Okreska / nové pneu - Provoz za studena(10) | 10 |
Okreska / nové pneu - Agilita(20) | 19 |
Okreska / nové pneu - Přesnost řízení(20) | 19 |
Okreska / nové pneu - Stabilita v zatáčkách(10) | 9 |
Okreska / nové pneu - Přilnavost v náklonu/Přilnavost při zrychlování(20) | 19 |
Okreska / nové pneu - Chování na hranici přilnavosti(10) | 9 |
Okreska / nové pneu - Tendence k narovnání(10) | 8 |
Okreska / nové pneu - Celkem body(100) | 93 |
Mokro - Agilita(10) | 8 |
Mokro - Přesnost řízení(20) | 16 |
Mokro - Přilnavost v náklonu(20) | 15 |
Mokro - Přilnavost při zrychlování(20) | 16 |
Mokro - Chování na hranici přilnavosti(20) | 16 |
Mokro - Brždění(10) | 7 |
Mokro - Brzdná dráha ze 100km/h (m) | 48,2 |
Mokro - Celkem body(100) | 78 |
Okresky po 4000km - Provoz za studena(10) | 10 |
Okresky po 4000km - Agilita(20) | 18 |
Okresky po 4000km - Přesnost řízení(20) | 18 |
Okresky po 4000km - Stabilita v zatáčkách(10) | 9 |
Okresky po 4000km - Přilnavost v náklonu/Přilnavost při zrychlování(20) | 19 |
Okresky po 4000km - Chování na hranici přilnavosti(10) | 9 |
Okresky po 4000km - Tendence k narovnání(10) | 7 |
Okresky po 4000km - Celkem body(100) | 90 |
Opotřebení po 4000km - Přední kolo(50) | 46 |
Opotřebení po 4000km - Zadní kolo(50) | 43 |
Opotřebení po 4000km - Celkem body(100) | 89 |
Závodní okruh - agilita(10) | 8 |
---|---|
Závodní okruh - Přesnost řízení(10) | 9 |
Závodní okruh - Stabilita v zatáčkách(20) | 20 |
Závodní okruh - Přilnavost v náklonu(20) | 20 |
Závodní okruh - Přilnavost při zrychlování(20) | 20 |
Závodní okruh - Chování na hranici přilnavosti(20) | 19 |
Závodní okruh - Celkem body(100) | 96 |
Okreska / nové pneu - Provoz za studena(10) | 9 |
Okreska / nové pneu - Agilita(20) | 16 |
Okreska / nové pneu - Přesnost řízení(20) | 18 |
Okreska / nové pneu - Stabilita v zatáčkách(10) | 9 |
Okreska / nové pneu - Přilnavost v náklonu/Přilnavost při zrychlování(20) | 20 |
Okreska / nové pneu - Chování na hranici přilnavosti(10) | 9 |
Okreska / nové pneu - Tendence k narovnání(10) | 8 |
Okreska / nové pneu - Celkem body(100) | 89 |
Mokro - Agilita(10) | 9 |
Mokro - Přesnost řízení(20) | 17 |
Mokro - Přilnavost v náklonu(20) | 17 |
Mokro - Přilnavost při zrychlování(20) | 18 |
Mokro - Chování na hranici přilnavosti(20) | 17 |
Mokro - Brždění(10) | 8 |
Mokro - Brzdná dráha ze 100km/h (m) | 45,5 |
Mokro - Celkem body(100) | 86 |
Okresky po 4000km - Provoz za studena(10) | 9 |
Okresky po 4000km - Agilita(20) | 15 |
Okresky po 4000km - Přesnost řízení(20) | 16 |
Okresky po 4000km - Stabilita v zatáčkách(10) | 9 |
Okresky po 4000km - Přilnavost v náklonu/Přilnavost při zrychlování(20) | 20 |
Okresky po 4000km - Chování na hranici přilnavosti(10) | 9 |
Okresky po 4000km - Tendence k narovnání(10) | 7 |
Okresky po 4000km - Celkem body(100) | 85 |
Opotřebení po 4000km - Přední kolo(50) | 44 |
Opotřebení po 4000km - Zadní kolo(50) | 39 |
Opotřebení po 4000km - Celkem body(100) | 83 |