- Šířka
- 120
- Profil
- 70
- Průměr
- R17
- 58W
Pirelli
Diablo Rosso Corsa II
-
Silniční
Pirelli, Continenal a Dunlop svým profilem představují skutečně sportovní obutí, které se ale zároveň pyšní použitelností (a homologací) v normálním provozu. Závodní pneumatiky na běžné cesty? Tři letošní novinky skutečně slibují ultimativní výkony na okruhu a zároveň vysokou přilnavost na běžné cestě a také na mokru. Jednotliví výrobci se shodují na tom, že obutí je určené pro jezdce, kteří zhruba 50% svého kilometrového nájezdu stráví na závodní trati. Jedná se tedy o radikálnější a sportovnější obutí než třeba hojně rozšířený Sport Attack 3 od Conti nebo Diablo Rosso II od Pirelli.
Název pneumatiky | Sucho | Mokro | Sníh | Led | Komfort | Hlučnost | Valivý odpor | Opotřebení | Celkové hodnocení |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Pirelli Diablo Rosso Corsa II | - | - | - | - | - | - | - | - | 271 |
Continental ContiRaceAttack Comp. | - | - | - | - | - | - | - | - | 266 |
Dunlop Sportmax Sportsmart TT | - | - | - | - | - | - | - | - | 261 |
Michelin Power RS | - | - | - | - | - | - | - | - | 248 | Název pneumatiky | Sucho | Mokro | Sníh | Led | Komfort | Hlučnost | Valivý odpor | Opotřebení | Celkové hodnocení |
Závodní okruh - agilita(10) | 9 |
---|---|
Závodní okruh - Přesnost řízení(10) | 10 |
Závodní okruh - Stabilita v zatáčkách(20) | 19 |
Závodní okruh - Přilnavost v náklonu(20) | 20 |
Závodní okruh - Přilnavost při zrychlování(20) | 19 |
Závodní okruh - Chování na hranici přilnavosti(20) | 19 |
Závodní okruh - Celkem body(100) | 96 |
Okreska / nové pneu - Provoz za studena(10) | 9 |
Okreska / nové pneu - Agilita(20) | 18 |
Okreska / nové pneu - Přesnost řízení(20) | 19 |
Okreska / nové pneu - Stabilita v zatáčkách(10) | 9 |
Okreska / nové pneu - Přilnavost v náklonu/Přilnavost při zrychlování(20) | 20 |
Okreska / nové pneu - Chování na hranici přilnavosti(10) | 9 |
Okreska / nové pneu - Tendence k narovnání(10) | 8 |
Okreska / nové pneu - Celkem body(100) | 92 |
Mokro - Agilita(10) | 8 |
Mokro - Přesnost řízení(20) | 17 |
Mokro - Přilnavost v náklonu(20) | 17 |
Mokro - Přilnavost při zrychlování(20) | 18 |
Mokro - Chování na hranici přilnavosti(20) | 18 |
Mokro - Brždění(10) | 9 |
Mokro - Brzdná dráha ze 100km/h (m) | 42 |
Mokro - Celkem body(100) | 87 |
Závodní okruh - agilita(10) | 8 |
---|---|
Závodní okruh - Přesnost řízení(10) | 8 |
Závodní okruh - Stabilita v zatáčkách(20) | 17 |
Závodní okruh - Přilnavost v náklonu(20) | 19 |
Závodní okruh - Přilnavost při zrychlování(20) | 19 |
Závodní okruh - Chování na hranici přilnavosti(20) | 17 |
Závodní okruh - Celkem body(100) | 88 |
Okreska / nové pneu - Provoz za studena(10) | 7 |
Okreska / nové pneu - Agilita(20) | 19 |
Okreska / nové pneu - Přesnost řízení(20) | 19 |
Okreska / nové pneu - Stabilita v zatáčkách(10) | 9 |
Okreska / nové pneu - Přilnavost v náklonu/Přilnavost při zrychlování(20) | 20 |
Okreska / nové pneu - Chování na hranici přilnavosti(10) | 9 |
Okreska / nové pneu - Tendence k narovnání(10) | 9 |
Okreska / nové pneu - Celkem body(100) | 92 |
Mokro - Agilita(10) | 9 |
Mokro - Přesnost řízení(20) | 18 |
Mokro - Přilnavost v náklonu(20) | 16 |
Mokro - Přilnavost při zrychlování(20) | 17 |
Mokro - Chování na hranici přilnavosti(20) | 17 |
Mokro - Brždění(10) | 9 |
Mokro - Brzdná dráha ze 100km/h (m) | 41 |
Mokro - Celkem body(100) | 86 |
Závodní okruh - agilita(10) | 10 |
---|---|
Závodní okruh - Přesnost řízení(10) | 9 |
Závodní okruh - Stabilita v zatáčkách(20) | 18 |
Závodní okruh - Přilnavost v náklonu(20) | 18 |
Závodní okruh - Přilnavost při zrychlování(20) | 18 |
Závodní okruh - Chování na hranici přilnavosti(20) | 18 |
Závodní okruh - Celkem body(100) | 91 |
Okreska / nové pneu - Provoz za studena(10) | 8 |
Okreska / nové pneu - Agilita(20) | 20 |
Okreska / nové pneu - Přesnost řízení(20) | 19 |
Okreska / nové pneu - Stabilita v zatáčkách(10) | 9 |
Okreska / nové pneu - Přilnavost v náklonu/Přilnavost při zrychlování(20) | 20 |
Okreska / nové pneu - Chování na hranici přilnavosti(10) | 9 |
Okreska / nové pneu - Tendence k narovnání(10) | 9 |
Okreska / nové pneu - Celkem body(100) | 94 |
Mokro - Agilita(10) | 8 |
Mokro - Přesnost řízení(20) | 15 |
Mokro - Přilnavost v náklonu(20) | 14 |
Mokro - Přilnavost při zrychlování(20) | 15 |
Mokro - Chování na hranici přilnavosti(20) | 15 |
Mokro - Brždění(10) | 9 |
Mokro - Brzdná dráha ze 100km/h (m) | 43,5 |
Mokro - Celkem body(100) | 76 |
Závodní okruh - agilita(10) | 8 |
---|---|
Závodní okruh - Přesnost řízení(10) | 8 |
Závodní okruh - Stabilita v zatáčkách(20) | 16 |
Závodní okruh - Přilnavost v náklonu(20) | 17 |
Závodní okruh - Přilnavost při zrychlování(20) | 17 |
Závodní okruh - Chování na hranici přilnavosti(20) | 17 |
Závodní okruh - Celkem body(100) | 83 |
Okreska / nové pneu - Provoz za studena(10) | 7 |
Okreska / nové pneu - Agilita(20) | 17 |
Okreska / nové pneu - Přesnost řízení(20) | 17 |
Okreska / nové pneu - Stabilita v zatáčkách(10) | 8 |
Okreska / nové pneu - Přilnavost v náklonu/Přilnavost při zrychlování(20) | 20 |
Okreska / nové pneu - Chování na hranici přilnavosti(10) | 9 |
Okreska / nové pneu - Tendence k narovnání(10) | 7 |
Okreska / nové pneu - Celkem body(100) | 85 |
Mokro - Agilita(10) | 8 |
Mokro - Přesnost řízení(20) | 16 |
Mokro - Přilnavost v náklonu(20) | 15 |
Mokro - Přilnavost při zrychlování(20) | 16 |
Mokro - Chování na hranici přilnavosti(20) | 16 |
Mokro - Brždění(10) | 9 |
Mokro - Brzdná dráha ze 100km/h (m) | 42 |
Mokro - Celkem body(100) | 80 |