Vážení zákazníci, rádi bychom vás informovali, že zaznamenáváme náhlý nárůst přepravních objednávek, což se v současné době může projevit prodloužením dodací lhůty zásilek.

Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Zesílená
    RunFlat

Pirelli W 210 SottoZero II

Rozměry
Šířka
205
Profil
50
Průměr
R17
93H
Run Flat

Winter Sottozero Serie II. Pneumatika Winter
SOTTOZERO Series II byla navržena tak, aby aktivně
reagovala na mokrý asfalt a nízké venkovní teploty

Více informací

Zimní -50%
W 210 SottoZero II

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Zimní -50%

Winter Sottozero Serie II. Pneumatika Winter
SOTTOZERO Series II byla navržena tak, aby aktivně
reagovala na mokrý asfalt a nízké venkovní teploty
(pod 7 °C), a s velkým úspěchem tak čelí jevu
zvanému aquaplaning. Představuje všestranné a
bezpečné řešení zajišťující optimální jízdní
vlastnosti za každého podzimního a zimního počasí:
ať je vozovka suchá, mokrá nebo zasněžená, Winter
SOTTOZERO Series II je zárukou nejlepších
provozních vlastností na každém povrchu.
Nejdůležitější vlastnosti a charakteristiky:
Široké lisované drážky, které účinně odvádějí
vodu. Speciální jamky izolující vodu (HST – Hydro
Static Tank) – patent Pirelli, který zajišťuje
lepší izolaci vody v drážkách s cílem účinně
snižovat aquaplaning.

Nový EU štítek

EU
Pirelli
205/50 R17 93H
C
D
72 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Nahoru