Vážení zákazníci, rádi bychom vás informovali, že zaznamenáváme náhlý nárůst přepravních objednávek, což se v současné době může projevit prodloužením dodací lhůty zásilek.

Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

Nokian Tyres WR D4

Rozměry
Šířka
195
Profil
60
Průměr
R16
89H

Finská špičková pneumatika Nokian WR D4 dostala zbrusu nový směrový dezén, který je kombinací úspěšného WR D3 a WR A3 a disponuje spoustou nových technologií.

Nová...
Více informací

Zimní -40%
WR D4

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Zimní -40%

Finská špičková pneumatika Nokian WR D4 dostala zbrusu nový směrový dezén, který je kombinací úspěšného WR D3 a WR A3 a disponuje spoustou nových technologií.

Nová směs Nokian Twin Trac Silica nabízí perfektní ovladatelnost a stabilní prilnavost pneumatiky k vozovce. Drážky a drážkový profil Nokian Block Optimized Siping pak napomáhají přilnavosti na jakémkoli povrchu.

Nokian WR D4 je první pneumatikou s přilnavostí A na mokré vozovce, což zatím nebyla schopna splnit žádná zimní pneumatika. Efektivní prevence smyku na rozbředlém sněhu a aquaplanningu navyšují bezpečnost jízdy.

Vlastnosti, dezén a směs byly pečlivě vyladěny v laboratořích a přísných zkouškách na unikátním zkušebním okruhu Nokia umožňujícího testovat jízdu v rozbředlém sněhu.

Nový EU štítek

EU
Nokian Tyres
195/60 R16 89H
B
C
69 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Nahoru