Vážení zákazníci, rádi bychom vás informovali, že zaznamenáváme náhlý nárůst přepravních objednávek, což se v současné době může projevit prodloužením dodací lhůty zásilek.

Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Zesílená

Dunlop SP Winter Sport 4D

  • Přejít na testy pneumatiky
Rozměry
Šířka
275
Profil
30
Průměr
R21
98W
RO2,NST,Foam

Zimní novinka roku 2011. Pneumatiky Dunlop SP
WinterSport 4D vynikají vynikající boční
přilnavosti, které je dosaženo novou technologií

Více informací

Zimní -40%
SP Winter Sport 4D

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Zimní -40%

Zimní novinka roku 2011. Pneumatiky Dunlop SP
WinterSport 4D vynikají vynikající boční
přilnavosti, které je dosaženo novou technologií
lamel, kde se 3D lamely kombinují s novými
příčnými lamelami.
Spolehlivé odvádění břečky a sněhu zajišťují
drážky ve tvaru -V- v centrální části běhounu.
Pneumatika má směrový dezén běhounu s velkými
obvodovými drážkami s vysokou odolností proti
aquaplaningu a zároveň směs běhounu s funkčními
polymery s měnící se tuhostí při různých
teplotách.
Konstrukce pneumatiky je velmi lehká díky úbytku
hmoty v pneumatice, což snižuje valivý odpor a
zatížení motoru.

Nový EU štítek

EU
Dunlop
275/30 R21 98W
C
C
73 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Nahoru