Vážení zákazníci, rádi bychom vás informovali, že zaznamenáváme náhlý nárůst přepravních objednávek, což se v současné době může projevit prodloužením dodací lhůty zásilek.

Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

Dunlop SP Winter Sport 4D

  • Přejít na testy pneumatiky
Rozměry
Šířka
225
Profil
55
Průměr
R16
95H
*

Zimní novinka roku 2011. Pneumatiky Dunlop SP
WinterSport 4D vynikají vynikající boční
přilnavosti, které je dosaženo novou technologií

Více informací

Zimní -39%
SP Winter Sport 4D

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Zimní -39%

Zimní novinka roku 2011. Pneumatiky Dunlop SP
WinterSport 4D vynikají vynikající boční
přilnavosti, které je dosaženo novou technologií
lamel, kde se 3D lamely kombinují s novými
příčnými lamelami.
Spolehlivé odvádění břečky a sněhu zajišťují
drážky ve tvaru -V- v centrální části běhounu.
Pneumatika má směrový dezén běhounu s velkými
obvodovými drážkami s vysokou odolností proti
aquaplaningu a zároveň směs běhounu s funkčními
polymery s měnící se tuhostí při různých
teplotách.
Konstrukce pneumatiky je velmi lehká díky úbytku
hmoty v pneumatice, což snižuje valivý odpor a
zatížení motoru.

Nový EU štítek

EU
Dunlop
225/55 R16 95H
C
E
70 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Nahoru