Vážení zákazníci, rádi bychom vás informovali, že zaznamenáváme náhlý nárůst přepravních objednávek, což se v současné době může projevit prodloužením dodací lhůty zásilek.

Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • SUV-silniční

Dunlop SP Sport Maxx RT 2 SUV

  • Přejít na testy pneumatiky
Rozměry
Šířka
255
Profil
60
Průměr
R18
108Y
MFS

Masivní vnější ramenní bloky pneumatiky Dunlop SP Sport Maxx RT 2 zvyšují stabilitu a ovladatelnost v zatáčkách. Tuhé bloky byly navržené pro jízdu s vysokým výkonem a zvyšují při použití...
Více informací

Letní -42%
SP Sport Maxx RT 2 SUV

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní -42%

Masivní vnější ramenní bloky pneumatiky Dunlop SP Sport Maxx RT 2 zvyšují stabilitu a ovladatelnost v zatáčkách. Tuhé bloky byly navržené pro jízdu s vysokým výkonem a zvyšují při použití brzdné síly kontakt s povrchem vozovky. Užijte si stabilní ovládání ve vysokých rychlostech a hladké přechody mezi rovným směrem a zatáčením.

Mimořádná přilnavost: Pneumatika Sport Maxx RT se díky technologii Adaptive Compound vyznačuje vynikající přilnavostí na suchu i na mokru. Dunlop SP Sport Maxx RT 2 poskytuje přilnavost za mokra i za sucha. Kratší brzdná dráha při dálničních rychlostech. Dezén šetřící palivo. Pneumatiky Sport Maxx RT využívají lehkou konstrukci ke snížení valivého odporu.

Inovační bloky Short Braking značky Dunlop zajišťují kratší brzdnou vzdálenost při jízdě ve vysokých rychlostech. Polymer vyvinutý pro závodní automobily se přizpůsobuje struktuře povrchu vozovky, čímž maximalizuje kontakt pneumatiky s vozovkou a zvyšuje přilnavost a snižuje spotřebu paliva a emiseCO 2.

Nový EU štítek

EU
Dunlop
255/60 R18 108Y
A
D
70 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Nahoru