Vážení zákazníci, rádi bychom vás informovali, že zaznamenáváme náhlý nárůst přepravních objednávek, což se v současné době může projevit prodloužením dodací lhůty zásilek.

Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Zesílená

Michelin Pilot Sport Cup 2R

Rozměry
Šířka
335
Profil
30
Průměr
R20
108Y
MO2

Nová pneumatika Michelin Pilot Sport Cup 2 R, původně vyvinutá pro modely Porsche 911 GT3 RS a GT2 RS, zlepšuje přilnavost a schopnost řízení. Tato pneumatika nahradila Michelin Pilot Sport...
Více informací

Letní -25%
Pilot Sport Cup 2R

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní -25%

Nová pneumatika Michelin Pilot Sport Cup 2 R, původně vyvinutá pro modely Porsche 911 GT3 RS a GT2 RS, zlepšuje přilnavost a schopnost řízení. Tato pneumatika nahradila Michelin Pilot Sport Cup 2, pneumatika Cup 2 R je na mokru ještě o něco lepší. Pneumatika Pilot Sport Cup 2 R je vysoce vyladěna, aby zlepšila schopnost konkrétních vozidel, pro které byla homologována, takže může být prodávána pouze pro použití v těchto aplikacích. Jelikož je pneumatika navržena tak, aby řidičům pomohla plně využít jejich potenciál v suchých podmínkách, Pilot Sport Cup 2 R, stejně jako všechny pneumatiky Streetable Track & Competition, není určen k použití, skladování, přemísťování ani přepravě v blízkosti nebo teploty pod bodem mrazu. Vnitřní rameno pneumatiky je zaměřeno na mokrou trakci, s hlubokými postranními zářezy pro evakuaci vody z stopy. Masivní vnější přívěsné rameno pneumatiky má méně postranních zářezů a obvodové drážky pneumatiky jsou užší a vytvářejí širší žebrování pro další gumu v kontaktní ploše.

Pilot Sport Cup 2 R je pneumatika vyvinutá pro řidiče supersportových a sportovních automobilů, kteří chtějí maximalizovat výkon svého vozidla a zkrátit časy na kola. Vnitřní konstrukce pneumatiky Pilot Sport Cup 2 R byla přepracována tak, aby plně využila další přilnavost, kterou poskytuje aktualizovaná směs, a je vyladěna tak, aby co nejlépe doplnila zamýšlenou aplikaci vozidla. Pneumatika Pilot Sport Cup 2 R využívá směs běhounu přímo z pneumatik motorového sportu Michelin pro lepší přilnavost během zrychlení, brzdění a zatáčení. Při výrobě dezénu pro MICHELIN Pilot Sport Cup 2 je používána technologie Bi-Compound, která umožňuje použití dvou druhů pryže na vnitřní a vnější straně dezénu. Vnější strana pneu je vyrobena ze speciálního elastomerového řetězce, který zajišťuje extrémní tvrdost a tím i maximální přilnavost a vynikající záběr při zatáčení. Přestože pneumatiky Pilot Sport Cup 2 R splňují požadavky DOT, nedoporučují se pro jízdu ve vlhkých podmínkách, kde je přítomna stojatá voda a existuje riziko aquaplanningu, řidiči by měli jezdit opatrně při snížených rychlostech, pokud se setkají s těmito podmínkami. Nový profil ramene má o 10% větší stopu a tužší boční stěna tvoří nový pohár 2 R ještě rychlejší a ostřejší na suché trati. Směs s vysokou trakcí je formována do aktualizovaného asymetrického vzoru se sníženou plochou, aby se zlepšila přilnavost v suchých podmínkách. Zvýšená strukturální tuhost poskytuje stabilní základnu potřebnou k vydržení sil přenášených pneumatikou.

Nový EU štítek

EU
Michelin
335/30 R20 108Y
D
C
74 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Nahoru