Vážení zákazníci, rádi bychom vás informovali, že zaznamenáváme náhlý nárůst přepravních objednávek, což se v současné době může projevit prodloužením dodací lhůty zásilek.

Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

Dunlop SP Sport Maxx RT

  • Přejít na testy pneumatiky
Rozměry
Šířka
235
Profil
55
Průměr
R19
101V
PS,MFS

Nová ultra vysoce výkonná pneumatika Dunlop Sport Maxx RT Šampión v přilnavosti a brzdění při vysokých rychlostech. Nová pneumatika Dunlop Sport Maxx RT je vysoce výkonná pneumatika, která disponuje vynikající...
Více informací

Letní -40%
SP Sport Maxx RT

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní -40%

Nová ultra vysoce výkonná pneumatika Dunlop Sport Maxx RT Šampión v přilnavosti a brzdění při vysokých rychlostech. Nová pneumatika Dunlop Sport Maxx RT je vysoce výkonná pneumatika, která disponuje vynikající přilnavostí a brzdění díky technologiím vyvinutým pro motoristický sport. Díky masivním blokům vnějšího ramene se zvětšuje kontaktní plocha pneumatiky při prudkém zatáčení, obzvláště při vysokých rychlostech čím se zvyšuje stabilita ovládání. Nová přizpůsobivá směs pro "závodní" přilnavost zlepšuje brzdění za mokra i sucha. Odlehčenou konstrukcí se znižuje i valivý odpor, což přispíva k nižší spotřebě paliva

Nový EU štítek

EU
Dunlop
235/55 R19 101V
A
B
71 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Nahoru