- Šířka
- 185
- Profil
- 65
- Průměr
- 15

Tento test neobsahuje úvodní komenář.
Název pneumatiky | Sucho | Mokro | Sníh | Led | Komfort | Hlučnost | Valivý odpor | Opotřebení | Celkové hodnocení |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Pirelli P6-Cinturato | 2,5 | 2,0 | - | - | - | - | - | 2,1 | 4 |
Nokian H | 1,8 | 2,3 | - | - | - | - | - | 2,7 | 4 |
Continental PremiumContact 2 | 2,0 | 2,2 | - | - | - | - | - | 2,9 | 4 |
Dunlop SP FastResponse | 2,0 | 2,2 | - | - | - | - | - | 3,0 | 4 |
Uniroyal Rain expert | 2,3 | 2,3 | - | - | - | - | - | 2,9 | 4 |
Michelin Energy Saver | 2,0 | 2,8 | - | - | - | - | - | 0,5 | 3 |
Bridgestone ER300 Ecopia | 2,1 | 2,6 | - | - | - | - | - | 2,4 | 3 |
Esa-Tecar Spirit 3 | 2,9 | 2,1 | - | - | - | - | - | 3,1 | 3 |
Barum Brillantis 2 | 2,5 | 2,8 | - | - | - | - | - | 2,0 | 3 |
Semperit Comfort Life | 2,7 | 2,7 | - | - | - | - | - | 2,4 | 3 |
Firestone TZ300 | 2,1 | 2,6 | - | - | - | - | - | 3,1 | 3 |
Yokohama C.Drive 2 | 2,1 | 2,8 | - | - | - | - | - | 3,0 | 3 |
Kumho Solus KH17 | 2,6 | 2,7 | - | - | - | - | - | 3,8 | 3 |
Fulda Carat Progresso | 2,3 | 2,9 | - | - | - | - | - | 3,7 | 3 |
Goodyear Duragrip | 2,2 | 3,2 | - | - | - | - | - | 1,6 | 2 |
Ceat Tornado | 2,7 | 3,1 | - | - | - | - | - | 1,8 | 2 |
Lassa Impetus Revo | 3,1 | 3,1 | - | - | - | - | - | 2,9 | 2 |
Interstate Touring IST-1 | 3,0 | 5,3 | - | - | - | - | - | 0,7 | 1 |
Goodride Radial S06 | 3,7 | 5,3 | - | - | - | - | - | 0,5 | 1 |
Název pneumatiky | Sucho | Mokro | Sníh | Led | Komfort | Hlučnost | Valivý odpor | Opotřebení | Celkové hodnocení |
Stabilita - sucho | 2.0 |
---|---|
Ovladatelnost - sucho | 2.6 |
Brždění - sucho | 3.0 |
Brždění - mokro | 1.8 |
Akvaplaning podélný - mokro | 2.5 |
Akvaplaning příčný - mokro | 2.8 |
Ovladatelnost - mokro | 1.7 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 2.0 |
Vnitřní hlučnost | 2.3 |
Vnější hlučnost | 4.0 |
Spotřeba paliva | 2.9 |
Stabilita - sucho | 1.6 |
---|---|
Ovladatelnost - sucho | 1.8 |
Brždění - sucho | 2.0 |
Brždění - mokro | 2.4 |
Akvaplaning podélný - mokro | 3.0 |
Akvaplaning příčný - mokro | 3.0 |
Ovladatelnost - mokro | 1.5 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 2.0 |
Vnitřní hlučnost | 2.0 |
Vnější hlučnost | 3.7 |
Spotřeba paliva | 2.6 |
Stabilita - sucho | 2.0 |
---|---|
Ovladatelnost - sucho | 1.9 |
Brždění - sucho | 2.0 |
Brždění - mokro | 2.3 |
Akvaplaning podélný - mokro | 2.0 |
Akvaplaning příčný - mokro | 2.0 |
Ovladatelnost - mokro | 2.3 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 2.5 |
Vnitřní hlučnost | 3.0 |
Vnější hlučnost | 3.7 |
Spotřeba paliva | 2.6 |
Stabilita - sucho | 1.8 |
---|---|
Ovladatelnost - sucho | 2.1 |
Brždění - sucho | 3.3 |
Brždění - mokro | 2.4 |
Akvaplaning podélný - mokro | 2.0 |
Akvaplaning příčný - mokro | 2.0 |
Ovladatelnost - mokro | 2.3 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 2.8 |
Vnitřní hlučnost | 2.3 |
Vnější hlučnost | 3.8 |
Spotřeba paliva | 2.6 |
Stabilita - sucho | 1.8 |
---|---|
Ovladatelnost - sucho | 2.2 |
Brždění - sucho | 2.3 |
Brždění - mokro | 3.0 |
Akvaplaning podélný - mokro | 3.0 |
Akvaplaning příčný - mokro | 2.5 |
Ovladatelnost - mokro | 2.6 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 2.5 |
Vnitřní hlučnost | 2.8 |
Vnější hlučnost | 3.5 |
Spotřeba paliva | 2.1 |
Stabilita - sucho | 1.8 |
---|---|
Ovladatelnost - sucho | 1.8 |
Brždění - sucho | 2.8 |
Brždění - mokro | 2.8 |
Akvaplaning podélný - mokro | 2.5 |
Akvaplaning příčný - mokro | 2.5 |
Ovladatelnost - mokro | 2.4 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 2.5 |
Vnitřní hlučnost | 2.8 |
Vnější hlučnost | 3.8 |
Spotřeba paliva | 2.8 |
Stabilita - sucho | 2.8 |
---|---|
Ovladatelnost - sucho | 2.7 |
Brždění - sucho | 3.3 |
Brždění - mokro | 1.9 |
Akvaplaning podélný - mokro | 2.5 |
Akvaplaning příčný - mokro | 2.5 |
Ovladatelnost - mokro | 2.0 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 2.3 |
Vnitřní hlučnost | 2.0 |
Vnější hlučnost | 3.2 |
Spotřeba paliva | 2.5 |
Stabilita - sucho | 1.8 |
---|---|
Ovladatelnost - sucho | 1.9 |
Brždění - sucho | 4.0 |
Brždění - mokro | 2.8 |
Akvaplaning podélný - mokro | 3.3 |
Akvaplaning příčný - mokro | 2.8 |
Ovladatelnost - mokro | 2.5 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 2.5 |
Vnitřní hlučnost | 3.0 |
Vnější hlučnost | 4.3 |
Spotřeba paliva | 2.1 |
Stabilita - sucho | 2.3 |
---|---|
Ovladatelnost - sucho | 2.3 |
Brždění - sucho | 3.5 |
Brždění - mokro | 2.5 |
Akvaplaning podélný - mokro | 3.0 |
Akvaplaning příčný - mokro | 3.0 |
Ovladatelnost - mokro | 2.7 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 2.8 |
Vnitřní hlučnost | 3.0 |
Vnější hlučnost | 4.4 |
Spotřeba paliva | 2.1 |
Stabilita - sucho | 1.8 |
---|---|
Ovladatelnost - sucho | 2.2 |
Brždění - sucho | 2.5 |
Brždění - mokro | 2.3 |
Akvaplaning podélný - mokro | 2.5 |
Akvaplaning příčný - mokro | 2.5 |
Ovladatelnost - mokro | 2.9 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 2.8 |
Vnitřní hlučnost | 2.8 |
Vnější hlučnost | 3.6 |
Spotřeba paliva | 3.0 |
Stabilita - sucho | 1.8 |
---|---|
Ovladatelnost - sucho | 2.0 |
Brždění - sucho | 2.8 |
Brždění - mokro | 3.0 |
Akvaplaning podélný - mokro | 2.8 |
Akvaplaning příčný - mokro | 2.8 |
Ovladatelnost - mokro | 2.7 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 2.8 |
Vnitřní hlučnost | 2.5 |
Vnější hlučnost | 3.6 |
Spotřeba paliva | 2.5 |
Stabilita - sucho | 2.3 |
---|---|
Ovladatelnost - sucho | 2.4 |
Brždění - sucho | 3.3 |
Brždění - mokro | 3.3 |
Akvaplaning podélný - mokro | 2.8 |
Akvaplaning příčný - mokro | 4.0 |
Ovladatelnost - mokro | 2.1 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 2.0 |
Vnitřní hlučnost | 2.5 |
Vnější hlučnost | 3.2 |
Spotřeba paliva | 2.3 |
Stabilita - sucho | 1.8 |
---|---|
Ovladatelnost - sucho | 2.0 |
Brždění - sucho | 3.3 |
Brždění - mokro | 2.9 |
Akvaplaning podélný - mokro | 3.0 |
Akvaplaning příčný - mokro | 3.0 |
Ovladatelnost - mokro | 2.7 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 3.0 |
Vnitřní hlučnost | 3.0 |
Vnější hlučnost | 3.5 |
Spotřeba paliva | 2.6 |
Stabilita - sucho | 1.8 |
---|---|
Ovladatelnost - sucho | 2.2 |
Brždění - sucho | 2.8 |
Brždění - mokro | 3.1 |
Akvaplaning podélný - mokro | 3.5 |
Akvaplaning příčný - mokro | 3.3 |
Ovladatelnost - mokro | 3.0 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 3.0 |
Vnitřní hlučnost | 3.0 |
Vnější hlučnost | 3.4 |
Spotřeba paliva | 2.5 |
Stabilita - sucho | 2.3 |
---|---|
Ovladatelnost - sucho | 2.3 |
Brždění - sucho | 3.5 |
Brždění - mokro | 2.9 |
Akvaplaning podélný - mokro | 3.5 |
Akvaplaning příčný - mokro | 4.5 |
Ovladatelnost - mokro | 2.9 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 2.5 |
Vnitřní hlučnost | 3.3 |
Vnější hlučnost | 3.8 |
Spotřeba paliva | 2.6 |
Stabilita - sucho | 2.9 |
---|---|
Ovladatelnost - sucho | 3.0 |
Brždění - sucho | 3.5 |
Brždění - mokro | 3.5 |
Akvaplaning podélný - mokro | 2.8 |
Akvaplaning příčný - mokro | 2.5 |
Ovladatelnost - mokro | 3.3 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 3.0 |
Vnitřní hlučnost | 2.8 |
Vnější hlučnost | 3.5 |
Spotřeba paliva | 2.1 |
Stabilita - sucho | 2.8 |
---|---|
Ovladatelnost - sucho | 2.9 |
Brždění - sucho | 3.5 |
Brždění - mokro | 5.3 |
Akvaplaning podélný - mokro | 4.5 |
Akvaplaning příčný - mokro | 4.8 |
Ovladatelnost - mokro | 5.3 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 4.5 |
Vnitřní hlučnost | 2.3 |
Vnější hlučnost | 3.3 |
Spotřeba paliva | 2.0 |
Stabilita - sucho | 3.5 |
---|---|
Ovladatelnost - sucho | 3.8 |
Brždění - sucho | 3.8 |
Brždění - mokro | 5.3 |
Akvaplaning podélný - mokro | 5.0 |
Akvaplaning příčný - mokro | 4.5 |
Ovladatelnost - mokro | 5.2 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 4.3 |
Vnitřní hlučnost | 4.0 |
Vnější hlučnost | 3.5 |
Spotřeba paliva | 2.4 |